Újabb elismerés a dmBio termékcsaládnak

Borítókép: Újabb elismerés a dmBio termékcsaládnak
2017. november 13-án hivatalosan is átadták a németországi Green Brands elismeréseket. A díjazottak között volt a dmBio, amelyet a dm 2015 tavaszán vezetett be a hazai piacra. A márka bevezetése tudatos döntés volt, hiszen a vállalatnak saját gyártású bio minősítéssel rendelkező termékei addig csak a babylove bébiételek voltak.

A Green Brands egy nemzetközi szervezet, amely a környezeti fenntarthatóság támogatása végett jött létre. Olyan brandeknek, valamint magánszemélyeknek ítélik oda a díjakat, akik az ökológiai fenntarthatóság elkötelezett képviselői. Az dmBio-t a gazdasági eredményei, a példamutató társadalmi felelősség- és a környezetvédelem területén elért eredményei alapján választották meg. A döntésben szerepet játszottak továbbá a szállítási, gyártási, csomagolási és forgalmazási folyamatok vizsgálata is - a szakmai zsűri egyhangúan tette le a voksát a dmBio márka mellett. Ezzel a tanúsítvánnyal a valódi ökológiai fenntarthatóság megvalósításáért, a tudatos életmód hirdetéséért és kommunikációjáért díjazták a márkát.

A dm nem csak vásárlói, hanem saját dolgozói és az egész társadalom irányában is felelősen gondolkodik: az üzletben található kínálat kialakítása során fontos szerepet játszik a fenntarthatóság, a környezetvédelem, valamint az ökológiailag lebomló és natúr termékek forgalmazása. A dm márkás termékeknél a csomagolás, a gyártási folyamat, illetve a receptúra kidolgozása szigorú ellenőrzések mellett zajlik, így a vásárlók biztosak lehetnek benne, hogy a legjobb minőségű terméket vásárolják. Az egészségtudatos életmód és táplálkozás elsajátítása ma már nem csak pénztárca, hanem egyéni felfogás függvénye is. A dm saját felelős gondolkodásával, megbízható forrásból származó, kiváló minőségű bio termékeivel tökéletes partner lehet ebben. A folyamatosan szélesedő dmBio termékcsalád megjelenésével a bio termékek iránt érdeklődő vásárlói kör megfizethető áron, még változatosabb szortimenttel találkozhat a teljes bolthálózatban, azaz 259 üzlet polcain.

A dm-drogerie markt-ról röviden

A dm Kft. Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 259 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a "Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein" avagy "Itt vagyok önmagam, itt vásárolok" szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.