Új irányok, új termékek a CCC üzletekben

Új irányok, új termékek a CCC üzletekben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A CCC az elmúlt hét évben meghódította a magyar cipővásárlókat, és mára stabilan a magyar piac meghatározó szereplője. Ennek a sikernek fontos összetevője volt, hogy a cég saját gyártású cipőmárkáinak minősége minden esetben jelentősen túlmutat a rendkívül kedvező árszinten.

A CCC Csoport sikerrel honosította meg a magyar piacon a minőségi bőrcipő fogalmát megújító Lasocki brandet, és a verhetetlen ár/érték arányú, sportosabb Sprandi illetve casual Jenny Fairy kollekciókat. A CCC elkötelezte magát amellett, hogy ezen kedvelt márkáknál dinamikus termékfejlesztésbe kezd, és emellett nyit a korábban fókuszban nem tartott termékkörök és vásárlói csoportok irányába is.

Fast Fashion vonalon erősít a CCC

A CCC Csoport 2018-ban több jelentős beruházásról döntött. Ezek közül az egyik legfontosabb a lengyel DeeZee fast fashion márka akvizíciója volt. A CCC számára fontos, hogy a legfiatalabb vásárlási döntéseket hozó korosztály számára is képes legyen kedvelhető és elérhető termékeket felmutatni. A DeeZee kollekciója pedig éppen a 15-25 évesek számára fontos értékeket vonultatja fel. A lengyel fast fashion gyártó kifejezetten azokra a fiatalokra koncentrál, akik a közösségi médiában tájékozódnak a követendő öltözködési irányokról, az Instagramról szerzik be az információkat arról, hogy mi az aktuális – de korosztályukban gyorsan változó – trend.

A DeeZee már igazolta, hogy képes eltalálni a fiatal vásárlóközönség ízlését, hiszen a Facebookon 1,3 millióan, az Instagramon 340 ezren követik. A márka termékeinek vásárlói pedig 85 százalékban 18 és 34 év közöttiek.

Nézd meg a DeeZee kollekcióját a galériában!

Nézd meg a galériánkat> 8 kép

Prémium szabadidő és lifestyle világmárkák a CCC üzletekben

A CCC Csoport az elmúlt években folyamatosan fejlesztette sportos vonalát, hiszen a cég tisztában van vele, hogy a 35 év alatti vásárlói a cipőválasztáskor kifejezetten keresik a minőségi, világmárkákhoz tartozó termékeket. Ezért döntött úgy a vállalatcsoport, hogy – miután online webshopjában már megfelelő tapasztalatot szerzett – 2019-től sosem látott választékban teszi elérhetővé ezen prémiumgyártók termékeit az üzleteiben is. Az Adidas, Puma, Reebok és Skechers sport és szabadidő cipőket már a tavaszi kollekció indulásával megtalálhatják a vásárlók a CCC boltokban.

A sportosabb kollekció képeiért kattints a galériara!

Nézd meg a galériánkat> 12 kép
Tovább olvasok
Komolyabban vesszük a fiúk fájdalmát, mint a lányokét

Egy friss kutatás szerint máshogy becsüljük meg a különböző nemű gyerekek fájdalmát. Nagyobbra becsüljük a fiúk fájdalmát a lányokéval szemben.

Nyolc dolog, amire még használhatod a régi telefonodat

Mielőtt visszavinnéd a szolgáltatónak vagy elektronikus hulladék válna belőle, nézd meg, hogy nem tudod-e még valamire használni az elfekvőben levő okostelódat.

Kövess minket

A negyed éves Éva előfizetésed mellé most fél évig az APA magazin 3 lapszámát is megkapod

Csak 2970 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem