Tovább nő a saját márkás termékek iránti kereslet

Tovább nő a saját márkás termékek iránti kereslet

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A SPAR vásárlói nem véletlen szeretik ennyire a sajátmárkás termékeket.

Már 2.700 féle saját márkás árucikkből válogathatnak a vásárlók a SPAR hálózatában. A kínálatot a vállalat évek óta folyamatosan bővíti, nemcsak mennyiségében, hanem összetételében is. Az üzletlánc idén számos kategóriában gazdagítja választékát, így – többek között – nő a kényelmi és egészségtudatos termékek száma. A magas minőség és a kedvező ár-érték változatlanul megmarad, több esetben megújult, informatívabb csomagolásban.

Magyarországon – hasonlóan a globális trendekhez – jelentősen változnak a fogyasztói szokások. Egyre több hazai vásárló részesíti előnyben a minőségben ugyanolyan, de árában kedvezőbb kereskedelmi márkás termékeket. Az élelmiszer és napi fogyasztási cikkek piacán évek óta folyamatosan nő a saját márkás árucikkek kereskedelme, ezért a SPAR is, itthon és külföldön egyaránt nagyobb figyelmet fordít saját márkás árucikkeinek előállítására és forgalmazására.

„A SPAR árbevételének 25 százalékát adja a saját brand termékek kereskedelme, ezen kategória részaránya évről évre növekszik. Cégünk 1997-ben vezette be saját márkás termékeit, a választék bővítése huszonegy éve folyamatos: ma már 27 termékcsaládban 2.700 árucikkünk sorakozik üzleteink polcain” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. Hozzátette: „Elmondható, hogy minden kategóriában jelen vagyunk saját márkákkal, az általános élelmiszerektől kezdve az egészségtudatos, illetve a kényelmi termékeken át a háztartási árucikkekig. Szüntelenül fejlesztünk, vásárlóink számtalan újdonságra számíthatnak a saját termékeinket illetően is”.

A fejlesztések nem csupán a kínálat bővítésére vonatkoznak, hanem annak összetételére is. A vállalat folyamatosan törekszik az innovatív megoldásokra, hogy a változó vevői szükségletekre, igényekre és a folyton alakuló piaci trendekre gyors válasszal szolgáljon.

A SPAR a saját márkás termékek egyedi és esztétikus csomagolásával igyekszik tájékoztatni a vásárlókat, hogy a tetszetős, – az összetevők tekintetében is – kellően informatív, friss és megnyerő külső minden esetben a legmagasabb minőséget takarja. A vállalat 2018-ban három, nagyobb lélegzetvételű termék-újracsomagolási kampányt valósít meg. Új külsőt, egyedi designt és arculatot kapnak a Regio kávék – a SPAR nemzetközi projektje keretében –, a SPAR márkacsalád húskészítményei, valamint SPAR tartós élelmiszerek, mint például a konzervek, befőttek és savanyúságok.

Tízéves a legkedveltebb saját márka

A SPAR S-Budget takarékos termékcsaládja 2008-as bevezetése óta gyorsan népszerűvé vált a vásárlók körében, hiszen rendkívül kedvező ár-érték arányban kínálja a háztartások számára nélkülözhetetlen áruféleségeket, és a tartósan alacsony ár megbízhatóan magas minőséggel társul. Az idén tizedik születésnapját ünneplő S-Budget márka termékei a SPAR legkeresettebb árucikkei közé tartoznak, többek között kedvelt alapanyagot nyújtanak a családi főzésekhez. A többi saját márkás termékkel együtt kitűnő ételek alapjául szolgálnak a március 5-től az RTL Klubon látható Reggeli című műsor Kifőzde rovatában is, amelynek 204 adásán keresztül más és más híresség ad ízelítőt konyhaművészetéből.

Kényelmi termékek a rohanó hétköznapokra

Az idei termékfejlesztések között előkelő helyen szerepel a kényelmi termékek választékának bővítése. A vállalat üllői logisztikai központjának területén működő SPAR enjoy. convenience üzem meghatározó szerepet vállal abban, hogy az akár azonnal elfogyasztható, magas minőséget képviselő hidegkonyhai termékeket az áruházlánc üzleteiben megtalálják a vásárlók. Üllőn jelenleg többféle kiszerelésben 15 féle majonéz alapú saláta és 15 féle szendvics készül, de folyamatban van további több mint 50 kényelmi termék – közöttük saláták, készételek és desszertek – fejlesztése is. A kibővített SPAR enjoy. saját márkás termékcsalád ősszel válik elérhetővé az üzletekben, gyors, ugyanakkor minőségi és tartalmas étkezést biztosítva a rohanó hétköznapokon.

Saját márkás termékek segítik az egészségtudatos táplálkozást

Jelentősen gyarapszik az egészségtudatos életmódot elősegítő élelmiszerek száma is a SPAR áruházaiban. A magyar fogyasztók tudatosabb táplálkozásához olyan saját márkás termékcsaládok járulnak hozzá, mint a SPAR free from, a SPAR Vital, a SPAR Veggie és a SPAR Natur*pur biotermékek. Az utóbbi terméktípus idén közel félszáz árucikkel bővül. A kiegyensúlyozott étrendbe tartozó kereskedelmi márkák mellett a különlegesebb, vagy speciális táplálkozási igényeknek megfelelő saját márkás árucikkek választéka szintén nő – csakúgy, mint a kevesebb hozzáadott cukrot tartalmazó ételkészítményeké –, a gluténérzékeny és laktóz intoleranciával élő vásárlók például egyre több termékkategóriában találják meg a polcokon a SPAR free from termékcsalád cikkeit. A garantált és ellenőrzött minőséget a SPAR szakmai partnereivel – a Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesületével, illetve az Európai Coeliakiás Egyesületek Szövetségével – kötött licencszerződések is biztosítják, melyeknek köszönhetően a SPAR free from gluténmentes termékeit a csomagoláson védjegyekkel és egyedi regisztrációs számokkal látják el.

A magas minőség megfizethető

A megváltozott fogyasztói szokásokból adódóan egyre több vásárló választja a magasabb minőségű termékeket. A prémium árucikkek iránti keresletre nyújt választ a folyamatosan bővülő SPAR Prémium termékcsalád, amely prémium kategóriájú, de elérhető áron kapható hazai és nemzetközi saját márkás termékeket kínál.

Hazai divatsikerek New Yorkban

Ha azt mondjuk divat, egészen biztos az első gondolataid között fog szerepelni New York városa. Az állandó pezsgés, sokszínű embertömeg egy felhőkarcolókkal tarkított kreatív gócpontban összpontosul. Kreativitásból itthon sincs hiány, épp ez teszi lehetővé, hogy időről-időre összekapcsolódjunk.

Igaz vagy hamis: Tényleg egyre több az allergiás?

Vagy csak mi érzékeljük, hogy növekszik körülöttünk az allergiás betegek száma? Mi az igazság? Részlet az Éva Egészség különszámban megjelent cikkből.

Hogyan küzdjük le a bennünk szunnyadó mártírt? 10 tipp

Ennek a cikknek nem célja, hogy nevetség tárgyává tegye azokat, akik hajlamosak életvitelszerűen belesüppedni az önsajnálatba. Sokkal inkább azt szeretnénk megmutatni, hogy rajtunk múlik, hogyan birkózunk meg az akadályokkal, amelyeket elénk sodor az élet, és az is a mi döntésünk, hogy mártírként vagy jediként harcolunk-e. Részlet az Éva magazinban megjelent cikkből.

Otthon a világban: interjú Szalóki Ági énekesnővel

Harmónia árad belőle: a szavaiból is, a mozdulataiból is. Nem a biztos révbe érés hivalkodása, hanem annak az embernek a bizonyossága, aki tudja, mi a dolga. Szalóki Ági most múlt negyven, és letisztultabb, mint valaha. Részlet az interjúból.

Ha az orvos nem javallja, inkább ne kezdj bele! Íme a gluténmentes diéta 5 fő veszélye

Vannak bizonyos ételfajták, amelyek manapság könnyedén magukra öltik „az egészség glóriáját”, míg másokon csúnya ördögszarvak éktelenkednek. Utóbbiak között szerepel mindenki kedvenc gyűlölt fehérjéje, a glutén.

Megjelent a novemberi Éva, természetesen idén is JOY-Napok kuponfüzettel!

A címlapon Szalóki Ági énekesnő, benne rengeteg olvasmány felnőttkori hiperaktivitásról, az éneklés hatalmáról és még egy csomó mindenről. Ja és azt említettük már, hogy a novemberi Éva JOY-Napok kuponfüzettel kapható, benne 10-70%-os kedvezményre jogosító kuponokkal?

Kezdd el még ma – 5+1 tanács a demencia megelőzésére

A demenciában szenvedők kétharmada nő. Ezért felbecsülhetetlenül fontos, hogy mindannyian figyeljünk a szellemi épségünkre. Kezdjük el a megelőzést már most! Részlet az Éva Egészség különszámból.

Keira Knightley két Disney-mesét is megtiltott lányának: elárulta, miért

Keira Knightley elég szigorú, már ami a gyereknevelést illeti, hiszen 3 éves kislánya két klasszikus Disney-mesét sem nézhet meg. A joy.hu híradása.

Ingyenesen letölthető, nyomtatható táblázat: hány éves korban, milyen gyakran, milyen szűrővizsgálatra menjünk?

Hogyan legyél egészségtudatos állampolgár? Egyszerű: töltsd le ezt a táblázatot, nyomtasd ki, ragaszd ki a faladra és ütemezd be magadnak az egy-két-öt évenként esedékes szűrővizsgálatokat!

„Fontos volt, hogy a szépség, a fájdalom működni tudjon” – interjú Balsai Móni színésznővel

Balsai Mónival, aki mostanában egyre népszerűbb és foglalkoztatottabb színésznő, két bemutatója kapcsán beszélgettünk. A Büszkeség és balítélet a Centrál Színházban látható, az X – A rendszerből törölve című krimi pedig a mozikban, novembertől.

Örökre felejtsd el a fehér lisztet? Avagy teljes kiőrlésű tészta valóban sokkal egészségesebb?

A verseny előtti tésztaparti elengedhetetlen a sikerhez a glikogénraktárak feltöltése miatt, viszont sokan szidják a hagyományos, fehérlisztből készült tésztákat. De mi az igazság? Tényleg egészségesebb a teljes kiőrlésű változat? – teszi fel a kérdést a runnersworld.hu

Sandra Bullock nehéz időszakon van túl: több családtagját elvesztette

Sandra Bullock utoljára az Ocean's 8 miatt jelent meg a kamerák előtt, és azóta teljesen eltűnt. Most elárulta, mi ennek a szomorú oka. A joy.hu híradása.

Egy hónapon keresztül minden nap 5 percig haslaposító gyakorlatokat végeztem – ez lett az eredménye

Micsodaaa? Napi 5 perc tornával négy hét alatt lapos lehet a hasam? Ezt az edzésprogramot nekem találták ki, hát nem? Sajnos az eredmény – mily meglepő – elmaradt a várakozásaimtól, de maga a folyamat annál tanulságosabbnak bizonyult. Most leírom, mi az a 8 dolog, amit leszűrtem le abból, hogy minden nap öt percig plankingeltem és felüléseket csináltam.

10 boros mém, mely minden borbarát szívének kedves

Esős őszi napok tökéletes kiegészítője lehet egy-egy pohár jól kiválasztott vörös- vagy fehérbor. Főként, ha azt a barátaink, szeretteink társaságában fogyasztjuk el. Lássunk hát pár képet, amellyel garantáltan mosolyt csalunk az arcodra a finom kortyok mellé.

Kövess minket

Most Éva Advent különszámot kapsz az egyéves Éva-előfizetéshez

Csak 4590 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem