Lazíts, ha bírsz: 5 tipp a kiegyensúlyozott hétköznapokhoz (kivált ünnepek előtt)

Lazíts, ha bírsz: 5 tipp a kiegyensúlyozott hétköznapokhoz (kivált ünnepek előtt)
Forrás: europress

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

H

Ha kezdesz belefáradni az ünnep körüli tennivalókba, akkor se add fel! Inkább próbálj ki egy szimpatikus relaxációs technikát.

1. Egyszerre csak egyet
Kutatások támasztják alá, hogy a zsonglőrködés – akár még könnyű feladatokkal is, amilyen az e-mailezés vagy az sms-ezés – tompítja az intelligenciát. Ha több dolgot csinálsz egyszerre, kevésbé leszel hatékony, ám könnyebben utolér a stressz és afrusztráció. Próbálj meg tudatosan lelassítani. A nagy lótás-futás közben tedd fel magadnak a kérdést: megéri?

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Mi az a flow élmény?

2. Egy másik világ

Már hat perc olvasás is jelentősen csökkenti a stressz-szintet. A fantáziavilágba való menekülés oldja a feszültséget. Ráadásul kikapcsol és feltölt, így újult erővel térhetsz vissza a valóságba.

3. Csak vidáman!
A stresszhormonok szintje 70 százalékkal csökken, ha nevetsz – derül ki a kaliforniai Loma Linda Egyetem kutatásából. Inkább kapcsold el tehát a híradót valami könnyed, vidám műsorra, a szabadidődet pedig töltsd szórakoztató emberekkel.

4. Lábakat a falra!
Ez a klasszikus jógapóz ellazult állapotba hozza atestet és a lelket. Feküdj hanyatt aföldre, alábadat tedd fel a falra úgy, hogy a feneked a falhoz érjen, a lábad így pont 90 fokos szöget zár be a törzseddel. A karodat pihentesd magad mellett, csukd be aszemed és lélegezz mélyeket öt percig. Ha végeztél, lassan hajlítsd be a lábadat és helyezd a padlóra.

5. Csak a zene kell
Énekeld vagy csak dúdolgasd a kedvenc dalodat. A kortizol nevű stresszhormon szintje rögtön leesik, mert az attól változik, hogy milyen az aktivitás a bal és a jobb agyfélteke között – magyarázzák a jelenséget aneuropszichológusok.

Eszméletlenül kreatív reklámok, amik egész biztosan elértek a fogyasztókhoz!

Ennél menőbb reklámokat talán már nem is lehet kitalálni!

10 hátránya és 10 előnye annak, hogy 45 fölött lettem anya

A thisoldmom.com oldal bloggere összefoglalja a lényeget. Ő már csak tudja, milyen „egy bizonyos kor után” anyává válni.

Így kell profin tartani a gyertyát: remekbe szabott szelfikkel hasít az instagramon ez az „örök szingli” lány

Tavaszi szél vizet áraszt, minden madár társat választ. Tisztelet a kivételnek. Virágom, virágom.

Spórolj időt, pénzt és kalóriát: 19 meal prepping tipp nem csak diétázóknak

Jó, ha tudod, hogyan tárolhatod minél tovább a banánt, a főtt tésztát vagy a darált húst. Próbáld ki ezeket a meal prepping módszereket vasárnap és aztán láss csodát, milyen kevés idő kell a főzéshez egész héten!

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Apa csak egy van, de ha most megrendeled az Éva magazint, négyet adunk hozzá! Élj a rendkívüli lehetőséggel: 10 Éva és 4 Apa magazin most 10 930 Ft helyett csak 5990 Ft!

Csak 5990 Ft