Sportolsz te eleget? 5 árulkodó jel, amiből megtudhatod

Sportolsz te eleget? 5 árulkodó jel, amiből megtudhatod
Forrás: europress

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

M

Már rengeteget beleadtál, de még mindig nem látod az eredményt? Lehet, hogy csak egy kicsit kell növelned az intenzitásodon.

Rendszeresen edzőterembe jársz vagy kosarazni a barátnőkkel, és még nem látod az eredményt? Már a harmadik úszóbérletet koptatod, mióta visszajöttél a nyaralásból, de az alakod még messze van az áhított céltól? Legszívesebben feladnád vagy már fel is adtad? Ne tedd! Lehet, hogy csak egy kicsit kell többet beleadnod, hogy meginduljanak lefelé a kilók és/vagy tonizálódni kezdjenek az izmaid. Nézd végig, milyen jelek utalhatnak arra, hogy ideje növelned az edzésed intenzitását:

1. sosem érzed magad fáradtnak/izzadtnak edzés után

A megoldás: ha atested, az izmaid hozzászoktak az edzésrutinodhoz, válassz tendenciózusan kicsit nehezebb súlyzókat vagy futás közben próbálj meg félperces intervallumokban teljes beleadással sprintelni.

2. képtelen vagy lefogyni

A megoldás: vezess naplót az étrendedről és figyeld meg, hogy nem eszel-e nagyobb adagokat a kelleténél. Ha még nem kattantál rá a súlyzós edzésekre (kezdőknek 2-3-4 kilós súlyzókról beszélünk), akkor annak is itt az ideje.

,nem sportolsz eleget,mennyi sport elég,mennyit sportoljak egy héten,eleget sportolok-e hogy fogyjak,

3. még 5 felülést simán meg tudtál volna csinálni

A megoldás:Az edzéstervben az ismétléssel járó gyakorlatok úgy kell legyenek felépítve, hogy az utolsó ismétlést már csak nagy üggyel-bajjal tudd elvégezni. Ha simán megy az összes, akkor túl könnyű feladatot kaptál vagy adtál magadnak. Ezért szokták mondani a funkcionális trénerek, hogy mindenki az edzettségéhez mérten válasszon magának súlyzót és ismétlésszámot.

4. csevegsz közben a barátnőddel

A megoldás:A lassú kocogás nagyszerű dolog pihenésnek vagy levezetésnek (bár egy erőteljes futóedzés levezetése közben ritkán van kedve csevegni az embernek), de ha az egész edzés ideje alatt ez a helyzet, akkor talán érdemes rátenni még egy lapáttal. Használj pulzusszámlálós órát, súlyzós edzésnél pedig figyeld meg, hogy melyik az a pont, amikor már képtelen vagy megcsinálni a gyakorlatot remegés nélkül.

,nem sportolsz eleget,mennyi sport elég,mennyit sportoljak egy héten,eleget sportolok-e hogy fogyjak,

5. nem megy jobban az ászana

A megoldás: valószínűleg gyakrabban kell elővenned a jógamatracot. Persze a ritka vagy rendszertelen jógázás is jobb, mint a semmi, de ha teheted, veselkedj neki – napi 10–15 perc a nappalidban is rengeteget számít.

Kicsi gyerekek nagy kutyákkal – nézd meg a tüneményes fotókat

Egy fotóművész több tucat nagy termetű kutyát fotózott fiatal gazdáik társaságában. És milyen jól tette!

Hihetetlen! Íme 5 extrém olcsó arcápoló, ami valóban jó száraz bőrre!

Kipróbáltuk, leteszteltük és működnek! Ezek az olcsó arckrémek valóban úgy hatnak, ahogyan ígérik!

A legújabb bőrtisztító őrület - arctisztítás probiotikummal!?

Ha újévi fogadalmat tettél, hogy idén már biztosan tisztább lesz a bőröd, mint eddig valaha, itt a tuti tipp ehhez.

Köztünk jár! Jennifer Lawrence-t elcsípték, miközben Budapesten sétálgatott - FRISS FOTÓK

Csak egy átlagos nap, avagy kedvenc színésznőnk a fővárosban lődörög.

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

15 lapszám 10 áráért! Az Éva magazin több, mint gondolnád. Ha most rendeled meg az Éva magazint, 15 lapszámot kapsz 10 áráért! Az előfizetési díj így 10 425 Ft helyett most csak 6950 Ft. Jól hangzik, igaz?

Csak 6950 Ft