Így szakíts időt a sportra – 8 tipp

Így szakíts időt a sportra – 8 tipp

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

T

Tippek olyan sorstársainknak is, akiknek egy csepp szabadidejük sincs. Mottónk: minden perc számít!

A legutóbbi edzőterem-látogatásod óta olyan gyorsan eltelt egy hét, hogy észre se vetted? Te is naponta beleesel a „sport nélkül nem tudok hatékonyan dolgozni, de annyi munkám van, hogy nem érek rá sportolni”22-es csapdájába? Adunk néhány tippet, hogyan használhatod ki az időt edzésre akkor is, ha csak egy fogmosásnyi időd van. Említettük már, hogy minden perc számít?

1. biciklizz munkába menet.


Ez az egyik legbiztosabb módja annak, hogy megoldódjon a napi edzés: még ha kétszer annyi ideig tart így beérni a munkahelyedre, mint autóval, akkor is egy csomó időt spóroltál meg az edzőterembe járáshoz képest (amitől azért semmiképp nem tanácsolunk el). A kerékpározás elsősorban a láb- és farizmaidat mozgatja meg, ezért nem baj, ha tekerés közben 1-1 percre felállsz a nyeregből, hogy más izomcsoportjaid is részesüljenek az élvezetben. :)Érdemes nyeregtáskában vinni a cuccaidat, ideértve az irodai outfitedet is (vagy legalább egy tartalék blúzt, ha nagyon megizzadnál).

2. legyen nálad futócipő a munkahelyeden.

Egyre több munkatársunk használja fel az ebédszünetet arra, hogy kocogjon egy félórát. Mi főleg akkor szoktunk a szerkesztőségből futni menni, ha tudjuk, hogy sokáig maradunk bent; már 1-2 edzéskilométer is nagyszerűen átlendít a délutáni holtponton.


3. moss fogat a levegőben ülve.

2 percnyi squat (kitartott vagy ismételgetett guggolás kis terpeszben) csodákat tud művelni.

4. aludj az edzőcuccodban.

Így könnyebben le tudsz menni futni vagy edzeni, még ha csak 15–30 perc áll is rendelkezésedre.

5. tervezd be azt a 10 percet is.

Ha 1 óra ebédszünet áll rendelkezésedre, akkor legalább 30 percet rá tudsz szánni tornázásra, jógára vagy kézisúlyzók emelgetésére. A 10 percek összeadódnak! Gondolkozz előre.

6. futóbabakocsi, bicikli-gyerekülés

Sokszor a gyerek jelenti a legnagyobb akadályt közted és az edzés között. Miért ne vinnéd magaddal a kölyköt? Ha azt látja, hogy anyukája rendszeresen edz, ő maga is könnyebben rákap később.

7. eddz a barátaiddal.

Ha az esti sörözés helyett a zumbaórát választjátok, akkor is rendszeresen tarthatjátok a kapcsolatot, de ráadásul még jobban motiváljátok is egymást.

8. amíg betölt a számítógéped. amíg sorban állsz a pénztárnál. a villamoson állva.

Hülyének néznek? Kit érdekel?

Slow turizmus, lassú kikapcsolódás, ráérős nyaralás: 7 tipp, hogy te is átéld a varázslatot

A slow turizmushoz semmilyen bonyolult felszerelés nem kell, s bármelyik utazást ráérőssé tehetjük, ha betartjuk a következőket (vagy legalábbis egyiket-másikat közülük)

Egyre trendibb a babaváró buli! Te voltál már ilyenen?

Hoztunk egy kis inspirációt a babaváró buli témájához...

Ide utazz a horoszkópod szerint, ha SKORPIÓ jegyű vagy!

A Skorpiók mellett lehetetlen unatkozni, és erről bizony a nyaralás alkalmával is tanúbizonyságot tesznek. Még jó!

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Hűsítő nyári akciónk: 3 lapszám most csak 1185 Ft

Csak 1185 Ft