Így szakíts időt a sportra – 8 tipp

Így szakíts időt a sportra – 8 tipp

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

T

Tippek olyan sorstársainknak is, akiknek egy csepp szabadidejük sincs. Mottónk: minden perc számít!

A legutóbbi edzőterem-látogatásod óta olyan gyorsan eltelt egy hét, hogy észre se vetted? Te is naponta beleesel a „sport nélkül nem tudok hatékonyan dolgozni, de annyi munkám van, hogy nem érek rá sportolni”22-es csapdájába? Adunk néhány tippet, hogyan használhatod ki az időt edzésre akkor is, ha csak egy fogmosásnyi időd van. Említettük már, hogy minden perc számít?

1. biciklizz munkába menet.


Ez az egyik legbiztosabb módja annak, hogy megoldódjon a napi edzés: még ha kétszer annyi ideig tart így beérni a munkahelyedre, mint autóval, akkor is egy csomó időt spóroltál meg az edzőterembe járáshoz képest (amitől azért semmiképp nem tanácsolunk el). A kerékpározás elsősorban a láb- és farizmaidat mozgatja meg, ezért nem baj, ha tekerés közben 1-1 percre felállsz a nyeregből, hogy más izomcsoportjaid is részesüljenek az élvezetben. :)Érdemes nyeregtáskában vinni a cuccaidat, ideértve az irodai outfitedet is (vagy legalább egy tartalék blúzt, ha nagyon megizzadnál).

2. legyen nálad futócipő a munkahelyeden.

Egyre több munkatársunk használja fel az ebédszünetet arra, hogy kocogjon egy félórát. Mi főleg akkor szoktunk a szerkesztőségből futni menni, ha tudjuk, hogy sokáig maradunk bent; már 1-2 edzéskilométer is nagyszerűen átlendít a délutáni holtponton.


3. moss fogat a levegőben ülve.

2 percnyi squat (kitartott vagy ismételgetett guggolás kis terpeszben) csodákat tud művelni.

4. aludj az edzőcuccodban.

Így könnyebben le tudsz menni futni vagy edzeni, még ha csak 15–30 perc áll is rendelkezésedre.

5. tervezd be azt a 10 percet is.

Ha 1 óra ebédszünet áll rendelkezésedre, akkor legalább 30 percet rá tudsz szánni tornázásra, jógára vagy kézisúlyzók emelgetésére. A 10 percek összeadódnak! Gondolkozz előre.

6. futóbabakocsi, bicikli-gyerekülés

Sokszor a gyerek jelenti a legnagyobb akadályt közted és az edzés között. Miért ne vinnéd magaddal a kölyköt? Ha azt látja, hogy anyukája rendszeresen edz, ő maga is könnyebben rákap később.

7. eddz a barátaiddal.

Ha az esti sörözés helyett a zumbaórát választjátok, akkor is rendszeresen tarthatjátok a kapcsolatot, de ráadásul még jobban motiváljátok is egymást.

8. amíg betölt a számítógéped. amíg sorban állsz a pénztárnál. a villamoson állva.

Hülyének néznek? Kit érdekel?

Hogyan hanyagoljuk el magunkat kezdő anyaként – szenzációs divattippek

Sokan félnek attól, hogy túlságosan elhagyják magukat, amikor anyává válnak. Ez a grafikusnő elmeséli, hogy ő hogy volt ezzel.

Napi horoszkóp december 9.: a Nyilasok segítőkészségüket bizonyítják, a Bakok ügyei pozitív irányt vesznek

A hét utolsó munkanapján is érdemes néhány percet szánnod a horoszkópodra, hisz mára is üzentek a csillagok!

Olimpiai sportág lehet a cheerleading, azaz a vezérszurkolás

Alig várjuk, hogy a szurkolókat segítő akrobatikus mozgásból is olimpiai sportág legyen! Na és ki lesz a vezérszurkolók vezérszurkolója?

Kiakad a cukiságmérő: kisállatok, akik imádják a havat!

Ezektől a hóban hancúrozó állatoktól biztosan előbb olvadsz el, mint az első hó!

10 apróság, amivel akár nagy összegeket is megspórolhatsz karácsonykor

Sok kicsi sokra megy: ha ezekre nagyobb hangúlyt fektetsz, akár egész szép összegeket is spórolhatsz az ünnepek alatt!

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Ajándékozz egész évre szóló élményt! Most 50% kedvezménnyel fizethetsz elő kiadónk összes lapjára, így az Éva magazinra is. A részletekért látogass ide: elofizetesem.hu/karacsony

Csak 3475 Ft