Kell a sport a várandósság idején: 6 érv mellette

Kell a sport a várandósság idején: 6 érv mellette

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

M

Még a legsportosabb nők is gyakran abbahagyják a sportolást a várandósság alatt, mert vagy túl fáradtnak érzik magukat, vagy féltik a bébit. Pedig nagyon is hasznos a mozgás ebben az időszakban is!

  • Azok a kismamák, akik rendszeresen sportolnak, sokkal kisebb eséllyel szenvednek várandósság alatti diabéteszben. A cukorbetegség pedig még azt is okozhatja, hogy a bébi túl nagyra nő, és így nem tudod természetes úton a világra hozni.
  • Ha kocogsz a várandósságod alatt, rengeteget teszel a szíved egészségéért. És, ha te fitt vagy, a babád is nagyobb eséllyel lesz az.
  • Az erősítő edzések is hasznosak (persze odafigyelve, tréner segítségével), mert felkészítenek arra, hogy egyre több és több teher nehezedik a testedre. (A szülés után is folyton a karodban lesz a bébi!)
  • A Pilates, és a többi mélyizmot erősítő mozgásforma rendszeres gyakorlása azt eredményezi, hogy egyensúlyban maradjon a tested, és nem alakuljanak ki különböző mozgásszervi problémák.
  • A rendszeres nyújtás a combközelítő, csípőizmok környékén segít abban, hogy amikor eljön a nagy nap, könnyebben világra hozd a kicsit természetes úton.
  • Arról se feledkezz meg, hogy nem csak esztétikai szempontból fontos, hogy ne szedj fel 20-30kg-okat a várandósság alatt, hanem egészségügyi oldalról is!

A cikk eredetileg a joy.hu-n jelent meg.

Már most kivagdostam mindet: ezek lesznek a leghasznosabb háztartási termék kuponok a Joy-napokon

Minden alkalommal összeválogatom a füzetből az általam kedvelt háztartási cikk kuponokat és feltankolom a szekrényt tisztítószerekkel, mosáshoz szükséges holmikkal. És ti?

Számok, tények: 10 érdekes adat a transzneműségről

Avagy itt tartunk a transz emberek elfogadottsága tekintetében 2017-ben.

Pásztory Dóra: A tűzpiros körömlakk dicsérete

A kétszeres paralimpiai bajnok most arról beszél, hogy azon a kézen fontos csak igazán a manikűr, amelyen nincs meg feltétlenül mind az öt ujj. Részlet a novemberi Éva magazinban megjelent írásból.

Így téliesítsd a kertedet: 8 tipp

Muszáj egy kicsit előkészíteni a kertet a télre, hiszen annyit dolgoztál vele egész évben, annyi energiát fektettél bele, nem hagyhatod a következő néhány hónapra parlagon....

Durva: minél több feldolgozott ételt eszel, annál több műanyag és üveg kerül a szervezetedbe

Persze eléggé nyilvánvaló, hogyan kell felvenni a harcot a szennyezett ételekkel szemben... Nézd meg a videót!

Kövess minket

Egy éves előfizetésed mellé most az Advent különszámunkat ajándékba kapod!

Csak 4590 Ft