10 motivációs tipp, ha nincs kedved a futáshoz

10 motivációs tipp, ha nincs kedved a futáshoz
Forrás: Europress

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

V

Valószínűleg te is tapasztaltad már, hogy vannak olyan napok, amikor nincs kedved futócipőt húzni. Hogyan tudsz ilyenkor mégis nekiindulni?

Amatőr futóként te is biztos átélted már, hogy, ha valamiért nincs kedved futni, akkor előbújik a kreatív éned, és egy pillanat alatt tucatnyi kifogást találsz, miért nem tudsz edzeni. Talán nem is gondoltál rá, de a kifogáskereső hozzáállásod igenis befolyásolja a futóteljesítményedet.

Olvasd el ezt is!

10 TIPP, AMI SEGÍT ABBAN, HOGY MOTIVÁLT MARADJ!

1. Hangolódj rá az edzésre! Edzés előtt gondold végig, miért is indulsz futni, milyen célodhoz segít hozzá az aznapi tréninged. Futás közben jusson eszedbe a célod és hagyd, hogy átjárjon a mozgás öröme.

2. Gondolkodj pozitívan! A célod felé vezető úton mindig vannak akadályok és nehézségek, de te ne ezekre koncentrálj. Fogadd el a kihívásokat, de fókuszálj a pozitív, energiát adó dolgokra. Gondold végig, mi mindent köszönhetsz a futásnak, mi mindennel gazdagodsz egy edzés során, mi mindenben változtatta meg az életedet ez a sport.

AZ ÖSSZEÁLLÍTÁS FOLYTATÓDIK A FUTASROLNOKNEK.HU OLDALON!

futasrolnoknek.hu

Ezeket kéne máshogyan takarítanod a fürdőszobában, hogy egészséges maradj!

Az ember azt hinné, hogy bizonyos dolgokra ritkábban is ráfér a takarítás. Pedig nem.

Tudod, melyik romantikus filmből valók ezek a vicces jelentek? – Töltsd ki a KVÍZT!

Töltsd ki a kvízt és írd meg, hányat tudtál helyesen a válaszok közül!

Mihez kezdj, ha transznemű vagy? És ha a gyerek az?

Hova fordulhat, milyen lehetőségei vannak itthon annak, aki úgy érzi, rossz testbe született? Részlet a novemberi Éva magazinban megjelent összeállításból.

Kövess minket

Egy éves előfizetésed mellé most az Advent különszámunkat ajándékba kapod!

Csak 4590 Ft