10 motivációs tipp, ha nincs kedved a futáshoz

10 motivációs tipp, ha nincs kedved a futáshoz
Forrás: Europress

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

V

Valószínűleg te is tapasztaltad már, hogy vannak olyan napok, amikor nincs kedved futócipőt húzni. Hogyan tudsz ilyenkor mégis nekiindulni?

Amatőr futóként te is biztos átélted már, hogy, ha valamiért nincs kedved futni, akkor előbújik a kreatív éned, és egy pillanat alatt tucatnyi kifogást találsz, miért nem tudsz edzeni. Talán nem is gondoltál rá, de a kifogáskereső hozzáállásod igenis befolyásolja a futóteljesítményedet.

Olvasd el ezt is!

10 TIPP, AMI SEGÍT ABBAN, HOGY MOTIVÁLT MARADJ!

1. Hangolódj rá az edzésre! Edzés előtt gondold végig, miért is indulsz futni, milyen célodhoz segít hozzá az aznapi tréninged. Futás közben jusson eszedbe a célod és hagyd, hogy átjárjon a mozgás öröme.

2. Gondolkodj pozitívan! A célod felé vezető úton mindig vannak akadályok és nehézségek, de te ne ezekre koncentrálj. Fogadd el a kihívásokat, de fókuszálj a pozitív, energiát adó dolgokra. Gondold végig, mi mindent köszönhetsz a futásnak, mi mindennel gazdagodsz egy edzés során, mi mindenben változtatta meg az életedet ez a sport.

AZ ÖSSZEÁLLÍTÁS FOLYTATÓDIK A FUTASROLNOKNEK.HU OLDALON!

futasrolnoknek.hu

Hamarosan jön a szoptatós emoji! - Mit szólsz hozzá?

A hidzsábot viselő női fej után most jöhet a szoptatós emoji.

Napi horoszkóp március 25.: a Nyilasok végre kipihenhetik a heti hajtást, a Vízöntők önzetlenségükről tesznek tanúbizonyságot

Hétvégén is izgalmas üzeneteket tartalmaznak az egyes csillagjegyek, ma is sok mindent megtudhatsz tehát a csillagok állásából!

10 tipp, hogyan étkezz egészségesebben, anélkül, hogy fel kéne borítanod az egész életedet

Nem kell drasztikus változásokban gondolkoznod! Elég betartanod egy-két alapvető elhatározást, és máris minőségibb lesz az étkezésed.

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő most egy évre! Ajándék Éva Utazót kapsz 10 Éva magazin mellé!

Csak 3950 Ft