Ezeket csinálom másként idén tavasszal, hogy formába hozzam a testem, és hogy egészségesebb legyek

Ezeket csinálom másként idén tavasszal, hogy formába hozzam a testem, és hogy egészségesebb legyek
Forrás: gettyimages

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

F

Fokozatos életmódváltás, fogadalmak: avagy mostantól másként lesz! Tényleg.

Nem is próbálom szépítgetni a dolgot: nálam a téli időszak tényleg egyenlő a raktározással. Pontosabban már ősz elején elkezdem általában a kilók gyűjtögetését, mert szeretek biztosra menni... Viccet félretéve, a tél számomra egy jóval passzívabb időszak, amikor a mozgás nagyjából kimerül a hétvégi kirándulásokban, és az utcai sétákban. Sajnos. De tervezek ezen is komolyan változtatni idén, ami reményeim szerint része lesz egy komolyabb életmódváltási folyamatnak.

Szóval a lényeg, hogy télen felpattant rám egy-két kósza kiló, mint ahogy az minden évben lenni szokott, és tavasszal lenne a dolgom, hogy ezen egy kicsit, - egészséges kereteken belül, - változtassak. Most összeírtam magamnak egy listát, hogy mit csináltam eddig véleményem szerint rosszul, vagy mi az, amit egyáltalán nem csináltam, de kellett volna, és hogy miként fogok ezeken fokozatosan változtatni.

Kép
forrás: getty

# Figyelnem kell, hogy ne akarjak túl sokat egyszerre – a rosszul meghatározott, elérni kívánt súly általában nem volt eddig arányban az x idő alatt valóban elérhető és tarthatóval.

# Többször testradírozok. Ebben tényleg pocsék vagyok, és nem utolsó sorban lusta is, de ez most változni fog.

Kép
forrás: getty

# Fél óránként felállok a gépem elől, és átmozgatom a vállaimat, a derekamat, a nyakamat. Ugyanis ezt hajlamos vagyok szépen elfelejteni, miközben gyakorlatilag egész nap görnyedve ülök.

# Mindenhova gyalog megyek, ahova csak lehet, és emelem a lépcsőzések számát. Igen, akkor is, ha épp egy málhányi cuccal térek haza a drogériából.

# Nem felejtem el hidratálni a bőrömet. Különös tekintettel a comb, és has tájékára, ahol rinocéroszt meghazudtolóan száraz a bőröm.

Kép
forrás: getty

# Lehetőleg beszerzek egy bőrfeszesítő gélt, vagy testápolót is, ami segít a narancsbőrt kordában tartani, már amennyire tudja.

# Az új lakásunkba beszerzek egy futógépet. Ugyanis hosszas próbálgatás után nekem csak azon megy a kocogás, futás, és a fogyás is. Minden nap 20 percet megyek rajta, max 1-2 nap fog kimaradni a regenerálódás jegyében.

Kép
forrás: getty

# Megtartom a napi 5 étkezést, azonban kicserélek néhány dolgot a megszokott étel alapanyagok közül. A kenyeret csak kis mennyiségben engedélyezem magamnak, és inkább lassabban felszívódó szénhidrát források után nézek, mert tudom, hogy nálam ez egy kritikus pont a diétában.

# Végül, de nem utolsósorban pedig újra elkezdek heti egyszer jógázni, de most nem csoportos órákra megyek, - mert mindig nehezen zárkózom fel, - hanem fogadok egy magántanárt, aki odafigyel a fejlődésemre.

És te mit teszel meg tavasszal a testedért, az egészségedért? Várjuk a tippeket kommentben!

Tovább ketyeg a biológiai óra! Így csökken a termékenységünk a KSH adatai szerint.

Az utóbbi öt évben 4-gyel csökkent a száz szülőképes korú nőre jutó gyermekek száma.

Félek, hogy egy napon olyanná válok, mint az anyám – olvasónk igaz története

Olvasónk, Anita történetét olvashatjátok arról, hogy miért retteg elkötelezni magát a párkapcsolatában.

A Despacito női zeneszerzője maga is rekordokat döntöget – és nemes, mi több, világmegváltó célokra használja a sikert

A panamai zeneszerzőnő természetesen saját popkarriert is tudhat már a háta mögött, és most el van szánva arra, hogy a köz javára fordítja a rá irányuló reflektorfényt.

Mi lesz velünk?! 20 év alatt felére csökkenhet a világ kávétermelése

A kávécserje fokozottan érzékeny az éghajlatváltozásra, ezért 2050-re körülbelül felére csökken azon földek összterülete, ahol termeszhető lesz.

Kövess minket

Spórolj ősszel is!

Csak 1185 Ft