BELÉPÉS | REGISZTRÁCIÓ | 2014. október 22., szerda
KAPCSOLAT


„az íróasztaltól meg úgy kelsz fel este 7-kor, hogy még pizsamában vagy és a tükörképeden kívül emberi lényt nem láttál egész nap."

Interjú Brjeska Dóra újságíró–bloggerrel. A Füles Odú blog írója egy éve negyedik stádiumú mellrákkal küzd, de jelenleg „nyerésre áll".

„Általában a kis átmérőjű, magas tortákat kedvelem, a Sacher viszont kifejezetten úgy jó, ha alacsony."



A Bridgestone ológiai abroncstechnológiája nyerte el a BMW Innovation Supplier Award-díjat a „Hatékony dinamika” kategóriában
Az ovisok már várják a szavazataidat!
Október 15-e a kézmosás világnapja alkalmából 12 óvodás ...
A Te gyermeked tud kezet mosni?
Egy mini közvéleménykutatásból, amely ismerős óvónénik ...
Jazzy Fesztivál 2014!
Október 16-18-án a MOM Kulturális Központban.
A C-vitamin hasznosulása
A C-vitamin jótékony hatásai és fontossága napjainkban ...
Megtaláltam a fogaimnak az igazit!
Nem is tudom, mióta keresem már, de most végre megvan. ...
Megtaláltuk az élet forrását!
Hévíz, az élet forrása, olvastam nemrég a hívogató ...
Ne próbáld ki, mert akkor többé nem akarsz dobozos gyümölcslevet!
Szent-Györgyi Albert C-vitamin a Goodwill Pharmától
Dynamo új trükkökkel a világ körül
Októberben új epizódokkal tér vissza a Discovery Channel ...
Engedd, hogy a Kinder Bueno egy kis álmodozásra csábítson!
A Kinder Bueno legújabb nyereményjátékán Te is ...
A C-vitamin hasznosulása
A C-vitamin jótékony hatásai és fontossága napjainkban ...
PROMÓCIÓ

Anyukák kedvencéből a zsűri kedvence

Elsöprő sikert aratott a PromoBox Kft. a Junior Expo-n

2013. 04. 25. 22:36




Idén negyedik alkalommal hirdettek győztest a „Jó Vállalkozás – Biztos Jövő!” fiatal vállalkozóknak rendezett versenyén a Junior Expo-n. A díjat Fejérdy Zsófia, az édesanyák kedvence, egy ötgyermekes család legkisebb gyermeke, a baba-mama ajándékcsomagokkal foglalkozó PromoBox Kft. ügyvezetője vehette át. A rangos szakmai elismerés mellett győztesként ő képviselheti Magyarországot egy 2013 őszén Kínában megrendezésre kerülő kereskedelmi-szakmai kiállításon.


A baba-mama marketing speciális eszközével, az anyukáknak szóló szülés utáni ajándékcsomagokkal foglalkozó PromoBox Kft., elsöprő sikert aratott nemcsak a zsűrinél, a kiállítótársak körében is. A cég jövőképe, innovativitása, átgondolt üzleti koncepciója, a stand összképe, valamint a cég tulajdonosának személyisége egyaránt hozzájárultak a győzelemhez. „Karriert és sikeres vállalkozást építeni csak szívvel-lélekkel, kellő alázattal, tudatosan és következetesen lehet.” – mondta Fejérdy Zsófia, a cég tulajdonosa és ügyvezetője. „Nagyon megtisztelő és megható számomra, hogy ennyi kimagaslóan tehetséges fiatal vállalkozó közül nekem ítélte a díjat a zsűri. Ugyanakkor ez a díj nemcsak az én sikerem, hanem egy fantasztikus cél érdekében kialakított folyamatos, gyümölcsöző együttműködés eredménye. Köszönet illeti a PromoBox Kft. partnereit a töretlen bizalmukért, a dobozainkat osztó főnővéreket, nővéreket, szülésznőket, az édesanyákat, de mindenek előtt a munkatársaimat.” – tette hozzá Zsófia.


A PromoBox Kft. 2010-ben alakult, azzal a céllal, hogy a marketingkommunikáció egyik speciális eszközének segítségével, ajándékcsomagokkal kedveskedjen a gyermeküket világra hozó édesanyáknak a szülést követő napokban, országszerte, szinte valamennyi kórház szülészeti osztályán. A cég megalakulása óta legfontosabb célkitűzései közé tartozik az informálás, a családok segítése. Kiemelten fontosnak tartják a magyar termékeket, kizárólag magyar beszállítókkal dolgoznak, továbbá a magyar termékek megvásárlásának előnyeiről hasznos információkkal látják el a magyar családokat.

z édesanyáknak és az újszülötteknek szánt hasznos információkat és ajándék termékmintákat az együttműködő partnerek rendkívül hatékonyan, közvetlenül a célcsoportnak tudják eljuttatni egy reklámzaj mentes pillanatban. A doboz a sok ajándék mellett az Emberi Erőforrások Minisztériumának jóvoltából egy Babaköszöntő ajtódíszt, valamint a Magyar Állami Operaház Útravaló CD-jét is tartalmazza. A baba-mama csomagok összeállításában megváltozott munkaképességű kollégák vesznek részt.

„A jövő tudásból és tehetségből épül. Ez a felismerés a forrása annak a gondolatnak, amelyből a Junior Expo ötlete született, és amelyet 2013-ban már negyedik alkalommal rendeztük meg Egerben.” – mondta dr. Horváth Ágnes, a Junior Expo-t szervező Agria Universitas Egyesület elnöke. „Az egyesület kiemelten fontosnak tartja a tehetséggondozást, a tehetséges pályakezdő fiatalok szakmai kibontakozásának elősegítését. Éppen ezért különösen örülök annak, hogy idén Fejérdy Zsófia személyében egy olyan tehetséges fiatal vállalkozó került a dobogó legfelső fokára, akinek a szíve együtt dobog a vállalkozásával. Zsófia személyisége, az általa és a PromoBox által képviselt emberi és eszmei értékek, valamint a „mindenki jól jár” üzleti modell például szolgálhat minden tehetséges, sikerre vágyó fiatal vállalkozónak.” – tette hozzá dr. Horváth Ágnes.


Az immár negyedik alkalommal rendezett Junior Expo célja, hogy a 35 évesnél fiatalabb vállalkozók bemutathassák tevékenységüket, megismertethessék vállalkozásukat leendő üzleti partnereikkel, pontosabb képet kapjanak a vállalkozói környezetről. A kétnapos rendezvényen a szakmai kiállítással összekapcsolt fiatal vállalkozói verseny mellett kis- és középvállalkozások fejlesztésével foglalkozó konferencia, valamint színvonalas kulturális programok kerültek megrendezésre, melyek kiváló lehetőséget teremtettek az üzleti kapcsolatépítésre és kötetlen beszélgetésekre egyaránt.

« vissza







© 2014 Éva Magazin - Marquard Média Magyarország Kft.