Fehérjepótlás böjt idején

fehérje,protein
Forrás: Getty Images

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

H

Ha a következő hetekben te is böjtölsz, és kihagyod az étrendedből a húsféléket, vagy egyszerűen csak mostanában nem kivánod ezeket az ételeket, akkor is nagyon sok lehetőséged van fehérjékkel feltölteni szervezetedet!

Mindenkinek fontos, hogy a bevitt táplálékoknál megfelelő arányban legyen a szénhidrát, a zsír és a fehérje, ám ha sokat edzel, a fehérjebevitel különösen nagy szerepet kell, hogy kapjon. Általában a húsfélékkel a legkönnyebb megoldani, hogy elég proteint fogyassz, ha viszont úgy döntesz, hogy belevágsz a böjtbe, akkor is rengeteg lehetőséged van!

Ott van a natúr joghurt, a túró, a sajtok, vagy akár a halfélék, amik szuper fehérjeforrások, tele vannak jófajta zsírokkal, főleg Omega 3-mal, és a kalóriatartalmuk sem magas. Ha viszont a böjti időszakban állati eredetű ételt és halat sem szívesen eszel a hús helyett, akkor érdemes a következő dolgokat előnyben részesíteni, mert kiváló fehérjeforrások!

Olvasd el ezt is!
Nézd meg a galériánkat> 9 kép
Szuper fehérjeforrások hús helyett
Tovább olvasok
Ezt teszi a gyerek érkezése a szexuális életeddel: 10 igaz történet

Van aki belefárad és feladja, van aki szívósan kísérletezik, de az biztos, hogy a gyerek érkezése után az ágyban már semmi sem lesz a régi.

Kövess minket

5 lapszám 3475 Ft helyett 2075 Ft-ért, lapszámonként 695 Ft helyett 415 Ft-ért

Csak 2075 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem