Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek az egyik legfontosabb márkaértékelési díjra. Az elismerés a fogyasztói elégedettség egyértelmű bizonyítéka.

„Megtiszteltetés, hogy a szakmai zsűri és a vásárlók véleménye alapján ismét kiérdemeltük a Superbrands-díjat. A SPAR Magyarország elkötelezett a minőségi kereskedelem mellett, amelynek alappillére a fogyasztók érdekeit, a vásárlói élményeket szem előtt tartó, következetes márkaépítési és fejlesztési stratégia. Az elnyert díjaink és nemzetközi tanúsítványaink igazolják, hogy a SPAR mint márka legfontosabb értéke a minőség és a megbízhatóság, s ez egybecseng vásárlóink elvárásaival is. Az elismerés fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A vállalat az elmúlt években számos olyan belső design és polcelrendezési újítást hajtott végre, amelynek köszönhetően a vásárlók számára valódi élménnyé vált a vásárlás. A SPAR a minőségi kiszolgálásban érdekelt, figyelemmel kíséri és reagál a változó fogyasztói igényekre. A nemrég átadott üllői SPAR enjoy. convenience üzem révén például megnőtt a kényelmi termékek kínálata és gyártási kapacitása is. Emellett a vállalat folyamatosan szélesíti korszerű, egészségbarát termékválasztékát is, s olyan új szolgáltatásokkal teszi egyszerűbbé a vásárlást, mint az önkiszolgáló kasszák rendszere.

A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött.

A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program ma már világszerte 90 országban van jelen, Magyarországon először 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése 2018-ban is kiegészült a GfK Hungária Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

Kép
Tovább olvasok
Mostantól törvény tiltja New York államban, hogy átneveljenek melegeket

Hosszú évek kemény munkája előzte meg az átnevelő terápiákat tiltó törvényalkotást.

Vajon ki a nagyobb művész: a természet vagy az organikus szobrász?

Oké, valószínűleg a természet, de amit annak kincseiből – ágakból és gallyakból –alkotott meg ez az úriember, az egészen lenyűgöző, sőt néha még megtévesztő is. Spencer Byles organikus szobraira nemrégiben bukkantunk rá, és annyira elképesztőnek találtuk őket, hogy most veled is megosztjuk!

Kövess minket

60%-os kedvezmény!!! Fizess elő fél évere (5 lapszám) és fél évig az InStyle-t is megkapod!

Csak 3180 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem