Rendhagyó baba-mama találkozóval lepte meg követőit a dm

Borítókép: Rendhagyó baba-mama találkozóval lepte meg követőit a dm
Üdv a fedélzeten! – köszöntötte szombat délelőtt a mindenre elszánt kis kalózokat Horváth Éva, a rendezvény háziasszonya. Ekkor még nem is sejtették a résztvevők, hogy mennyi programmal készültek a drogéria munkatársai a dm Kincses Birodalom névre keresztelt napra.

Elsőként Kovácsovics Fruzsina előadásába kapcsolódhattak be a gyerkőcök, majd az anyukákkal közösen olyan mókás reggeliket készíthettek el, amelyek egytől egyig egészséges alapanyagból állnak: volt itt sütőtökből készült gofri és ízletes müzli golyócskák.Az egészséges reggelik elkészítésében Vrábel Kriszta segédkezett.

Az óriásbuborék show volt az egyik kedvenc, de a kalózos tematikájú bűvész előadás alatt is csillogtak a gyermekszemek, és hahotázástól volt hangos a Kopaszi-gát. Egész nap során elérhető volt a csillámtetoválás, amiből kijutott bőven mindenkinek. Az Erdei Jógalakand c. könyv alapján pedig játékos módon ismerkedhettek meg a jógával a legkisebbek.

Míg a csemetéket lefoglalta a változatos programkínálat, addig az anyukák szépültek a szépségsarokban: gyönyörű sminket és személyre szabott tanácsadás kaptak a szakemberektől, illetve, hogy teljes legyen a paletta, hajformázásra is lehetőségük volt. Az utóbbi nemcsak az anyukák, de a kislányok körében is népszerű volt, főleg a hajfonatok arattak nagy sikert. A kézműves sarokban pólóanyagból ékszerek készültek. Végül a felnőtteknek szóló programokat egy komolyabb téma zárta; dr. Almási Kitti pszichológus osztotta meg tapasztalatait, gyakorlati tanácsait az anya és női szerepek egyensúlyban tartásáról. Szó esett arról, hogy egy kapcsolatban hogyan tudunk igazán nők maradni, mennyire fontos az én-idő megtartása, illetve, hogy a munka és gyermekünkkel töltött időt miként lehet úgy beosztani, hogy ne okozzon frusztrációt bennünk.

„Élményszerzés és edukáció. Ezek voltak az esemény megszervezésekor figyelembe vett szempontok. Célunk volt egy olyan rendezvény létrehozása, ahol a gyermekeket izgalmas programokkal foglaljuk le, mindemellett az anyukáknak is kijut a szórakozásból.” – tette hozzá a dm PR csoportvezetője, Sliva Gabriella.

Ritka az olyan esemény, ahol egy egész napos program után az anyukák is feltöltődve hagyják el a helyszínt! Úgy látszik, a dm-nek ezt sikerült elérnie. A folytatás nem marad el, a jövőben is tervez hasonló megmozdulásokat a piacvezető drogérialánc, amiről a közösségi média oldalukon fognak majd hírt adni.