Kísérleteztek, osztályfelújítást nyertek!

Borítókép: Kísérleteztek, osztályfelújítást nyertek!
Mosolygó fogacskák pályázatának fődíjas osztálya új interaktív táblával, hangfalakkal, laptoppal gazdagodott.�

A dm izgalmas edukációs feladattal hívta fel a figyelmet idén ősszel is a fogápolás fontosságára. A dm és szakmai partnere idén is 10 000 gyermek fogápolását támogatta.

A rendszeres fogápolást már az első tejfogak előbújásától kezdve jó bevezetni a gyerekek életébe, erre tanítja a gyermekeket a dm Mosolygó fogacskák pályázata, amely idén is izgalmas feladat elé állította az első osztályos diákokat.

Arra kérte a dm a diákokat, hogy készítsenek látványos és tanulságos kísérleteket a fogakra káros, vagy éppen jótékony anyagok bevonásával. Közel 200 pályázat érkezett, az iskolák változatos kísérletekkel mutatták meg a különféle anyagok, cukrok, savak fogakra gyakorolt hatásait.

A fődíj nyertese a II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola 1.a. osztálya lett Kecskemétről, a gyerekek PH-értékeket teszteltek étkezés előtt és után, a fogmosás sikerességét plakk festő tablettával ellenőrizték, az élelmiszerek csomagolást szétválogatták, s óriástablókat készítettek, amelyek két emberalakot ábrázoltak. A gyerekek végül belebújhattak Mosolygó Mári vagy Szuvas Szilárd figurájába.

A pályamunkát a zsűri fődíjjal jutalmazta, az osztály 1 millió forint értékben újíthatta fel osztálytermét, szerezhetett be az iskolai munkához szükséges eszközöket, s egy kirándulást is nyertek a Csodák palotájába.

Két különdíjast is választott a zsűri, Csodák Palotája látogatást nyert a Görgey Artúr Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 1. osztálya Ongáról, a Minipoliszba pedig a Berettyóújfalui József Attila Általános Iskola és AMI 1.a osztálya látogathat el.

„A beadott pályaműveket látva biztosak vagyunk benne, hogy mindenki jól szórakozott a kísérletek során, és a gyermekek hasznos tudással is gazdagodtak. Éppen ez, a játékos edukáció a program fő ereje. Köszönjük az iskoláknak, hogy partnereink voltak a pályázatok elkészítésében” – mondta el Kanyó Roland a dm Kft. marketing és PR menedzsere.

A pályázaton minden osztályt nyert, minden kisdiáknak ajándékcsomagot juttatunk el az Unilever Magyarország Kft. jóvoltából, s egy egyedi Mi micsoda? fogápolási kiadvánnyal is megleptük a gyerekeket.

A pályázathoz ajándékot biztosító partnereink: Unilever Magyarország Kft., REGIO JÁTÉK, Csodák Palotája, Minipolisz.

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", amelynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 260 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a "Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein" avagy "Itt vagyok önmagam, itt vásárolok" szlogennel történő azonosulást.