Fogápolási pályázatot hirdet a dm – az első 10 000 pályázó ajándékot nyer!

Borítókép: Fogápolási pályázatot hirdet a dm – az első 10 000 pályázó ajándékot nyer!
Az első 10 000 pályázó diák fogápolási kezdőcsomagot kap ajándékba, a legkreatívabb 10 pályázó osztály pedig egészségnapot nyer a Minipolisz gyerekvárosba.

A dm idén is pályázatot hirdet magyarországi általános iskoláknak, hogy így hívja fel a figyelmet a fogápolás fontosságára: 2016-ban a kampányhoz dal is készült, a pályázat is ehhez kapcsolódik, a dm arra kéri az elsős és másodikos osztályokat, hogy egy kis videóban dolgozzák fel a program dalát. Az első 10.000 pályázó fogápolási kezdőcsomagot kap ajándékba, 10 fődíjas osztály pedig egy egészségnapon vehet részt a Minipolisz gyerekvárosban. A kampány együttműködő szakmai partnere az Unilever Magyarország Kft.

Ki vigyáz a gyerekek fogaira? Sem szuperhősök, sem kommandós alakulatok, sem szép tündérlányok nem őrzik a fogak épségét, a gyerekeknek és szüleiknek kell odafigyelniük, hogy az első tejfogak sokáig épek és egészségesek maradjanak. Ebben segít a dm Mosolygó fogacskák programja, amely játékos formában hívja fel a családok és a pedagógusok figyelmét a fogápolás fontosságára. Idén újdonsággal is készül a dm: megszületett a program dala az Iszkiri együttes előadásában, a játékos rigmusokból kiderül, mi minden történhet a fogakkal, ha nem vigyáznak rájuk a gyerekek.

A legjobbakról az idei évben közönségszavazás dönt, szavazni a pályázat weboldalán lehet, a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon, ahol a pályázat részletei is elérhetők.
A pályázat időszaka: 2016.09.15-2016. 10.12.

Az edukációs programot a dm törzsvásárlói pontadományozással támogathatják augusztus 11. és szeptember 39. között, cserébe a dm egy foglalkoztató füzetet ad ajándékba, amellyel a gyerekek játékos formában sajátíthatják el a helyes fogápolás alapjait.
A programmal a családok a Minipolisz gyerekvárosban és a Minimax gyerekhajón is találkozhatnak.

„A Mosolygó fogacskák program kedvelt az iskolák körében, tavaly több mint 8000 diákhoz jutottak el a dm ajándékai. Büszkék vagyunk rá, hogy a program elnyerte a CSR Hungary 2015 díjat, és a 3 Jócselekedet pályázat Legnagyvonalúbb jócselekedet különdíját is - nyilatkozta Kanyó Roland a dm marketig és PR menedzsere.

A dm szakmai partnere a programban a Signal termékeket forgalmazó Unilever Magyarország Kft.