Két dolog, amit a Vöslauer igazán szeret: Sienna Millert és a jógát

Két dolog, amit a Vöslauer igazán szeret: Sienna Millert és a jógát

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

Az amerikai színésznő 2015-ben kezdte gyümölcsöző együttműködését a Vöslauerrel, és azóta is töretlenül képviseli a márkát. Idén egy új jóga tematikájú reklámfilmben láthatjuk Őt.

Sienna Miller Rose 1981. december 28-án született New Yorkban, a mozivászon meghódítása előtt a modellkedést is kipróbálta; a Coca Cola plakátjain, illetve az olasz Vogue magazinban jelentek meg fotói, emellett a 2003-as Pirelli naptárban is megcsodálhatta a világ fél-akt képeit. Miller színészi karrierje New York amatőr színpadain vette kezdetét. A színjátszás iránti szenvedélye és tehetsége meghozta számára a hőn áhított hírnevet, így nem véletlen, hogy 2014-ben olyan nagyszabású produkcióban láthattuk, mint az Amerikai mesterlövész, Taya bőrébe bújva.

Sienna számos hollywoodi hírességgel szemben a természetes szépség és kiegyensúlyozottság mellett kötelezte el magát, így életmódját is ezen sarkalatos pontokhoz igazította.

Egy „igazi“ nő; laza, kevés sminket visel, egyszerű ruhát hord, és mindig természetes a mosolya. Szabadidejében jógával tartja karban a testét.

“A jóga megnyugtat, és segít megoldást találni a problémáimra.” - nyilatkozta Miller, aki egy új Vöslauer reklámfilmben jelenik meg. A jógához kötődő szenvedélye a forgatások alatt is megmutatkozott. “Sienna nem játszott szerepet a videóban, hanem teljesen önmagát adta. Fontosnak tartottuk, hogy ez így legyen, ezért még a felvétel előtt megkérdeztük, miből meríti az egyensúlya fenntartásához szükséges erőt. Akkor döntöttünk a szpot témája mellett, amikor erre a kérdésünkre a következő választ kaptuk: a jógából.” - nyilatkozta Birgit Aichinger, a Vöslauer ausztriai marketing- és sales igazgatója.

„A víz vitalitást nyújt, hidratálja a bőrt, és kiegyensúlyozottá tesz. A tisztaság és egészség asszociációit kelti bennem. Ezért próbálok meg lehetőleg minél többet inni. Ez akkor működik a legjobban, ha van nálam egy palack ásványvíz.“ – mondta Miller.

Kép

A Vöslauer kampányaiban mindig az igazi személyiség kapták a főszerepeket. Az első elismeréseket Claudia Schiffer söpörte be 1999-ben, fiatalos természetességének köszönhetően. A sikeres márkavezetés, és az előző kampány stílusának folytatása miatt döntött a brand 2003-ban Cindy Crawford mellett. A hírességek sorát a hollywodi filmcsillag, Keira Knigthley tarkította, aki 2013 – 2014 között képviselte a márkát. A 2015-2016-os, jelenlegi „Aki fiatal akar maradni, annak korán kell kezdenie“ kampány arca Sienna Miller. #fiatalmaradni #igyaltobbet

Kép

Sokan ábrándoznak arról, hogy igazi sztárként jelennek meg egyes eseményeken. Ez az álom most valóra válhat, hiszen 4 db Vöslauer termék vásárlásával légies Daalarna csipkeruhát vihet haza egy szerencsés nyertes.

További részletek: http://nyeremenyjatek.voslauer.hu/

Kövess minket a Facebookon!

Kép
Kép
Kép
Kép
Kicsi gyerekek nagy kutyákkal – nézd meg a tüneményes fotókat

Egy fotóművész több tucat nagy termetű kutyát fotózott fiatal gazdáik társaságában. És milyen jól tette!

Hihetetlen! Íme 5 extrém olcsó arcápoló, ami valóban jó száraz bőrre!

Kipróbáltuk, leteszteltük és működnek! Ezek az olcsó arckrémek valóban úgy hatnak, ahogyan ígérik!

A legújabb bőrtisztító őrület - arctisztítás probiotikummal!?

Ha újévi fogadalmat tettél, hogy idén már biztosan tisztább lesz a bőröd, mint eddig valaha, itt a tuti tipp ehhez.

Köztünk jár! Jennifer Lawrence-t elcsípték, miközben Budapesten sétálgatott - FRISS FOTÓK

Csak egy átlagos nap, avagy kedvenc színésznőnk a fővárosban lődörög.

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

15 lapszám 10 áráért! Az Éva magazin több, mint gondolnád. Ha most rendeled meg az Éva magazint, 15 lapszámot kapsz 10 áráért! Az előfizetési díj így 10 425 Ft helyett most csak 6950 Ft. Jól hangzik, igaz?

Csak 6950 Ft