Két dolog, amit a Vöslauer igazán szeret: Sienna Millert és a jógát

Két dolog, amit a Vöslauer igazán szeret: Sienna Millert és a jógát

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

Az amerikai színésznő 2015-ben kezdte gyümölcsöző együttműködését a Vöslauerrel, és azóta is töretlenül képviseli a márkát. Idén egy új jóga tematikájú reklámfilmben láthatjuk Őt.

Sienna Miller Rose 1981. december 28-án született New Yorkban, a mozivászon meghódítása előtt a modellkedést is kipróbálta; a Coca Cola plakátjain, illetve az olasz Vogue magazinban jelentek meg fotói, emellett a 2003-as Pirelli naptárban is megcsodálhatta a világ fél-akt képeit. Miller színészi karrierje New York amatőr színpadain vette kezdetét. A színjátszás iránti szenvedélye és tehetsége meghozta számára a hőn áhított hírnevet, így nem véletlen, hogy 2014-ben olyan nagyszabású produkcióban láthattuk, mint az Amerikai mesterlövész, Taya bőrébe bújva.

Sienna számos hollywoodi hírességgel szemben a természetes szépség és kiegyensúlyozottság mellett kötelezte el magát, így életmódját is ezen sarkalatos pontokhoz igazította.

Egy „igazi“ nő; laza, kevés sminket visel, egyszerű ruhát hord, és mindig természetes a mosolya. Szabadidejében jógával tartja karban a testét.

“A jóga megnyugtat, és segít megoldást találni a problémáimra.” - nyilatkozta Miller, aki egy új Vöslauer reklámfilmben jelenik meg. A jógához kötődő szenvedélye a forgatások alatt is megmutatkozott. “Sienna nem játszott szerepet a videóban, hanem teljesen önmagát adta. Fontosnak tartottuk, hogy ez így legyen, ezért még a felvétel előtt megkérdeztük, miből meríti az egyensúlya fenntartásához szükséges erőt. Akkor döntöttünk a szpot témája mellett, amikor erre a kérdésünkre a következő választ kaptuk: a jógából.” - nyilatkozta Birgit Aichinger, a Vöslauer ausztriai marketing- és sales igazgatója.

„A víz vitalitást nyújt, hidratálja a bőrt, és kiegyensúlyozottá tesz. A tisztaság és egészség asszociációit kelti bennem. Ezért próbálok meg lehetőleg minél többet inni. Ez akkor működik a legjobban, ha van nálam egy palack ásványvíz.“ – mondta Miller.

Kép

A Vöslauer kampányaiban mindig az igazi személyiség kapták a főszerepeket. Az első elismeréseket Claudia Schiffer söpörte be 1999-ben, fiatalos természetességének köszönhetően. A sikeres márkavezetés, és az előző kampány stílusának folytatása miatt döntött a brand 2003-ban Cindy Crawford mellett. A hírességek sorát a hollywodi filmcsillag, Keira Knigthley tarkította, aki 2013 – 2014 között képviselte a márkát. A 2015-2016-os, jelenlegi „Aki fiatal akar maradni, annak korán kell kezdenie“ kampány arca Sienna Miller. #fiatalmaradni #igyaltobbet

Kép

Sokan ábrándoznak arról, hogy igazi sztárként jelennek meg egyes eseményeken. Ez az álom most valóra válhat, hiszen 4 db Vöslauer termék vásárlásával légies Daalarna csipkeruhát vihet haza egy szerencsés nyertes.

További részletek: http://nyeremenyjatek.voslauer.hu/

Kövess minket a Facebookon!

Kép
Kép
Kép
Kép
Beyoncé ötéves lánya helyében mi is egész nap a gardróbban próbálgatnánk a dizájner-cipőket

Blue Ivy Carter rendkívül stílusosan fest ebben a csillámos magas sarkúban.

Eva Mendes: Bűntudatom van, valahányszor otthon hagyom a gyerekeimet és dolgozni megyek

„Hogyan tudod összeegyeztetni a családot a karrierrel?” Bátran elmondhatjuk, hogy ezt a kérdést gyakran kapják meg anyák – kár, hogy az apák jóval ritkábban.

Szörnyetegnek csúfolták a hétévest egészen addig, amíg apja ki nem kelt a Facebookon a bullying ellen

Tanmese arról, hogy milyen fontos felvilágosítani a gyerekeket a másságról és az elfogadásról.

20 őszi énidős program, ami egy fillérbe sem kerül. Viszont feltölt jó energiákkal.

Ha eddig nem szeretted az őszt, talán most sikerül meggyőznünk a szépségeiről. Vigyázat, ragályos!

Sia dala egészen underground érzetet visz bele az új Én kicsi pónim-filmbe

Hogy az anyukák is örüljenek, ha már ezerszer végig kell nézniük.

Kövess minket

Spórolj ősszel is!

Csak 1185 Ft