Modern anyák

Modern anyák

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A világ egyik legnagyobb vállalata kutatást végzett, hogy feltérképezze, milyen a világ különböző pontjain anyának lenni. Érdekes eredmények születtek.

A Procter & Gamble által végzett kutatás része a „Köszi,Anyu!” kampánynak, mellyel a vállalat az édesanyáknak szeretne köszönetet mondani, amiért hátországként támogatják gyermekeiket, bíztatják őket, és támaszként szolgálnak nekik a nehéz időkben. A „kampány egyedisége, hogy minden alkalommal egy olimpiai sportoló és édesanyja különleges kapcsolatát állítja példaként. A 2016-os „Köszi, Anyu!” kampány során a Hosszú Katinka ötszörös világbajnok úszó és édesanyja, Barbara kapcsolatát ismerhetjük meg jobban, a P&G őket választotta az idei kampány magyar nagyköveteinek.

Kép

A P&G olimpiai kampányát minden évben a márkák által készített kutatások inspirálják. Ezek a kutatások szolgálnak termékeik fejlesztésének alapjául, hogy készítményeikkel megkönnyítsék az édesanyák és a családjaik életét. A kutatás eredményeiből kiderült, hogy a legtöbb nő úgy véli, napjainkban az anyaság összetettebb feladat, mint régen, hiszen az otthoni teendők elvégzése mellett a legtöbb anyának, feleségként és dolgozó nőként is helyt kell állnia.

A felmérésre érkezett válaszok szerint a modern anyáknak erősebbnek kell lenniük, mint eddig bármikor. Különösen, ha gyermekük problémáinak megoldásáról, a mindennapi nehézségek kezeléséről és a család összetartásáról van szó. A kutatásból megtudhatjuk azt is, hogy bár a nők tisztában vannak azzal, hogy egy kisbaba nagyban megváltoztatja majd mindennapjaikat, és egy új, korábban nem ismert fejezet kezdődik el életükben, mégis a felmérésben résztvevő anyukák többsége nem tudta, hogy valójában mennyi kihívás vár majd rájuk ebben az új szerepben. A kérdőívet kitöltő anyukák fontosnak tartják a türelmük és a szervezőképességük megerősítését és fejlesztését, hogy még jobb anyává válhassanak. Érdekesség még, hogy felmérés szerint a nők gyermekük megszületését követően sokkal jobban értékelik saját édesanyjuk munkáját, különösen a türelmüket és empátiájukat.
Jakupcsek Gabriella a P&G sajtótájékoztatóján, egy kerekasztal beszélgetés keretein belül vitatta meg a globális kutatás eredményeit a „Köszi,Anyu!” kampány nagyköveteivel, Hosszú Katinkával és édesanyjával, Barbarával, valamint Győrfi Pállal, az Országos Mentőszolgálat szóvivőjével, négy gyermekes apukával dr. Lénárt Ágota sportpszichológus közreműködésével.
A kutatásról és a „Köszi,Anyu!” kampányról bővebben olvashat a koszianyu.blog.hu-n.

10 vicces helyzet képregényként illusztrálva, amit csak a szemüvegesek érthetnek igazán

Igen, lényegében így éljük meg a mindennapokat szemüveggel, és persze anélkül...

10 dolog, ami minden egészséges és szép nő hűtőjében megtalálható

Csinálj nekik helyet a hűtődben, ha még nincsenek benne.

12 tudományos–bűnügyi mítosz, amelyet a filmek elhitettek velünk

A krimik, bűnügyi tévésorozatok és akciófilmek néha enyhén szólva leegyszerűsítik a tényeket.

Vasaló, melír? Ugyan már! 15 híresség, aki természetes hajjal egész máshogy néz ki...

Lupita Nyong'o, Alicia Keys büszke természetes fürtjeire, míg Scarlett Johansson, Kerry Washington vagy Katy Perry eredeti haja ki tudja, mikor tér vissza a vörös szőnyegre.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

15 lapszám 10 áráért! Az Éva magazin több, mint gondolnád. Ha most rendeled meg az Éva magazint, 15 lapszámot kapsz 10 áráért! Az előfizetési díj így 10 425 Ft helyett most csak 6950 Ft. Jól hangzik, igaz?

Csak 6950 Ft