Modern anyák

Modern anyák

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A világ egyik legnagyobb vállalata kutatást végzett, hogy feltérképezze, milyen a világ különböző pontjain anyának lenni. Érdekes eredmények születtek.

A Procter & Gamble által végzett kutatás része a „Köszi,Anyu!” kampánynak, mellyel a vállalat az édesanyáknak szeretne köszönetet mondani, amiért hátországként támogatják gyermekeiket, bíztatják őket, és támaszként szolgálnak nekik a nehéz időkben. A „kampány egyedisége, hogy minden alkalommal egy olimpiai sportoló és édesanyja különleges kapcsolatát állítja példaként. A 2016-os „Köszi, Anyu!” kampány során a Hosszú Katinka ötszörös világbajnok úszó és édesanyja, Barbara kapcsolatát ismerhetjük meg jobban, a P&G őket választotta az idei kampány magyar nagyköveteinek.

Kép

A P&G olimpiai kampányát minden évben a márkák által készített kutatások inspirálják. Ezek a kutatások szolgálnak termékeik fejlesztésének alapjául, hogy készítményeikkel megkönnyítsék az édesanyák és a családjaik életét. A kutatás eredményeiből kiderült, hogy a legtöbb nő úgy véli, napjainkban az anyaság összetettebb feladat, mint régen, hiszen az otthoni teendők elvégzése mellett a legtöbb anyának, feleségként és dolgozó nőként is helyt kell állnia.

A felmérésre érkezett válaszok szerint a modern anyáknak erősebbnek kell lenniük, mint eddig bármikor. Különösen, ha gyermekük problémáinak megoldásáról, a mindennapi nehézségek kezeléséről és a család összetartásáról van szó. A kutatásból megtudhatjuk azt is, hogy bár a nők tisztában vannak azzal, hogy egy kisbaba nagyban megváltoztatja majd mindennapjaikat, és egy új, korábban nem ismert fejezet kezdődik el életükben, mégis a felmérésben résztvevő anyukák többsége nem tudta, hogy valójában mennyi kihívás vár majd rájuk ebben az új szerepben. A kérdőívet kitöltő anyukák fontosnak tartják a türelmük és a szervezőképességük megerősítését és fejlesztését, hogy még jobb anyává válhassanak. Érdekesség még, hogy felmérés szerint a nők gyermekük megszületését követően sokkal jobban értékelik saját édesanyjuk munkáját, különösen a türelmüket és empátiájukat.
Jakupcsek Gabriella a P&G sajtótájékoztatóján, egy kerekasztal beszélgetés keretein belül vitatta meg a globális kutatás eredményeit a „Köszi,Anyu!” kampány nagyköveteivel, Hosszú Katinkával és édesanyjával, Barbarával, valamint Győrfi Pállal, az Országos Mentőszolgálat szóvivőjével, négy gyermekes apukával dr. Lénárt Ágota sportpszichológus közreműködésével.
A kutatásról és a „Köszi,Anyu!” kampányról bővebben olvashat a koszianyu.blog.hu-n.

Bréking: a nőknek nem is kapcsol ki az agya orgazmus közben

Mindenféle történik az agyunkban, amikor a csúcson vagyunk.

Rá tudsz jönni a turpisságra? 5 idegesítően trükkös rejtvény

Vannak ezek a rejtvények, amelyek becsapósabbak, mint elsőre látszanak.

Kövess minket

Egy éves előfizetésed mellé most az Advent különszámunkat ajándékba kapod!

Csak 4590 Ft