Mostantól új címkével keresd a SPAR Verde ásványvizedet!

Mostantól új címkével keresd a SPAR Verde ásványvizedet!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

Az utolsó jégkorszak idején összegyűlt, a külvilágtól tökéletesen elzárt rétegből nyert ásványvízben minden megvan, amire szervezetünknek a nap folyamán szüksége lehet.

Megújult a SPAR Verde ásványvíz

Újragondolta a SPAR a Verde ásványvíz márkáját és elindította a „SPAR Verde – Életed része” kampányt. A polcokon új címkével megjelenő, az egészséges életmódra törekvő vásárlóinak szánt sajátmárkás termék a vállalatcsoport tervei szerint középtávon a vezető ásványvizek közé tartozik majd.

Új termékcímkével és intenzív reklámkampánnyal pozícionálja újra a vállalatcsoporton belül kiemelt jelentőségű Verde ásványvíz márkáját a SPAR. A kampány szlogenje: „SPAR Verde – Életed része” azt fejezi ki, hogy az egészséges élethez milyen fontos és értékes a minőségi ásványvíz fogyasztása. A SPAR legfrissebb szórólapjának oldalain már a külsőleg megújult termék köszön vissza.

„Középtávú célunk, hogy a vezető ásványvizek között szerepeljen a piaci versenyben a sajátmárkás ásványvizünk. Erre meg is van minden esély, hiszen a palackokba kerülő víz a Somogy-Tolnai dombság szívében – Fonyód és Kaposvár között – lévő Somogyvár 15 ezer éve érintetlen vidékéről származik, a Pannon vízadó rétegből” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Az utolsó jégkorszak idején összegyűlt, majd a külvilágtól tökéletesen elzárt rétegből nyert SPAR Verde ásványvízben minden megvan, amelyre szervezetünknek a nap folyamán szüksége lehet. Gazdag ásványi anyag és nyomelem tartalma mellé kitűnő íz párosul, mindez természetes vízben oldva. A különösen kellemes szénsavmentes változat pH-értéke 7,4. A SPAR Verde ásványvíz folyamatosan kedvező áron érhető el, ugyanakkor mind minőségében, mind megjelenésében felveszi a versenyt a magasabb árfekvésű, márkázott ásványvizekkel is.

A SPAR Verde kétféle - 1,5 literes és 7,5 deciliteres - kiszerelésben kerül az üzletekbe. A nyári forróságban sokkal praktikusabb a 7,5 deciliteres palack a szokványos fél literesnél, hiszen akár utazás, akár ügyintézés, vagy éppen sportolás közben gyakran megesik, hogy kevés fél liter víz. Ráadásul a 7,5 deciliteres palack formatervezésénél az esztétikus és sportos megjelenésen túl fontos szempont volt a praktikusság: ez még éppen az a méret, amely könnyedén elfér retikülben, aktatáskában vagy épp egy sporttáskában. A palack tervezésekor az is fontos szempont volt, hogy a legmegfelelőbb helyen legyen a körbefutó mélyedés, amely csak annyira mély, hogy kényelmes fogást tegyen lehetővé, de ne csökkentse az űrtartalmat.

Kép

A kreatív koncepció kulcsszavai a sportosság, a lendület, a napfény, a természet. Ennek megfelelően az új címkével polcokra kerülő termék elsődleges célcsoportja az egészségtudatos, sportos vásárlóréteg. Ezért is támogatta a SPAR a már hagyományossá vált SPAR Budapest Maraton� Fesztivál mellett a szekszárdi Borvidék Félmaratont is május elején, a további tervekben pedig több futó- és gyalogló rendezvény, valamint velencei tóúszás, túratriatlon, sőt edzőtermek támogatása is szerepel. A futófesztiválokon találkozhatunk a népszerű SPAR áruházvezetővel, Iváncsics Zsolttal is, aki szokás szerint nemes cél érdekében bizonyítja: ha együtt mozdulnak az emberek, nincs lehetetlen. Zsolt a SPAR futónagyköveteként a 2016-os évben is nehéz sorsú gyermekeket támogat futásával, és hívja fel a figyelmet a segítségnyújtás fontosságára. Minden Zsolt részvételével zajló eseményen valamilyen formában a SPAR Verde ásványvíz is megjelenést kap.

A SPAR megújult ásványvizének népszerűsítésére országos reklámkampányt és nyereményjátékot indított. A reklámkampány elemei: city light plakátok, image hirdetések, épülethálók, rádiós és közterületi megjelenések, kereskedelmi televíziók műsorai (pl. Kismenők). A kampány része egy nyereményjáték is: tizenöt új SPAR Verde címke összegyűjtésével például Fiat Tipót lehet nyerni a decemberig tartó játék fődíjaként.

Kép
Az apuka úgy döntött, hogy a felesége vezetéknevét kapja a gyerek

Megosztotta a közvetlen könyezetét a szülők döntése, de mint kiderült, nem volt véletlen.

7 tipp, amivel olyan ütős lesz a Linkedin profilod, hogy egyből felfigyelnek rád

Egy jól összerakott Linkedin profil, akár egy új állást is jelenthet számodra.

Csak 15 perc az életedből! 5 'feelgood' tipp, hogy bűntudatmentesen érezd jobban magad a bőrödben

Egyáltalán nem kell ostoroznod vagy éheztetned magad ahhoz, hogy jól nézz ki; néhány egyszerű szokás kiegyensúlyozott életmódot és fantasztikus közérzetet eredményez.

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

15 lapszám 10 áráért! Az Éva magazin több, mint gondolnád. Ha most rendeled meg az Éva magazint, 15 lapszámot kapsz 10 áráért! Az előfizetési díj így 10 425 Ft helyett most csak 6950 Ft. Jól hangzik, igaz?

Csak 6950 Ft