Átadták az Év Terméke díjakat!

Átadták az Év Terméke díjakat!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A dm idén először nevezett a megmérettetésen, a zsűri döntése és a magyar fogyasztók értékelése alapján minden nevezett kategóriában díjat nyert.

A dm négy különböző szegmensben nyerte el az Év Terméke díjat: bio élelmiszer kategóriában a dmBio termékcsalád, a natúrkozmetikumok közül az alverde Bach-virág termékcsalád, az általános testápolás kategória győztese a Balea Luxury Golden Glamour termékcsalád, az anti-ageing natúrkozmetikum kategória díjazottja pedig az alverde Zell Aktiv termékcsalád lett. A díjazottakat a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként.
„Számunkra vásárlóink elégedettsége a legfontosabb. A pályázaton elnyert díjakra különösen büszkék vagyunk, hiszen az elismerést azoknak köszönhetjük, akik szeretik a dm márkatermékeit”– hangsúlyozta Kanyó Roland, a dm Marketing és PR menedzsere.

A dmBio termékcsalád alapanyagai ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak.
A termékek nem tartalmaznak olyan mesterséges adalékanyagot, mint a tartósítószerek, színezékek, aromák és ízfokozók. A dmBio termékcsalád valamennyi mért dimenzióban felülmúlta versenytársát, a megkérdezettek valamivel több mint negyede próbálta már a terméket, 95%-uk fejezte ki elégedettségét.

Az alverde Bach-virágos sorozat három termékből áll, az éjszakai- és nappali krémet valamint a szemkörnyék ápolót harminc feletti, normál és száraz bőrű női vásárlók figyelmébe ajánlja a drogéria. A Bach-virágterápia szerint a virágokban rejlő energiahatással van az emberek lelkiállapotára, ezáltal a negatív állapotot pozitívra változtathatja. Az összes termék Bach-virágkivonatokat és ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó válogatott összetevőket tartalmaz. A termékcsalád valamennyi mért dimenzió mentén maga mögött hagyta versenytársát.

Az alverde Zell Aktiv termékcsalád termékei nem tartalmaznak szintetikus tartósítószert, illatanyagot, színezéket és ásványi olaj alapú összetevőket. A termékek előállításához a kék virágú mályvacserjéből, valamint japán keserűfűből nyert, 100%-ban növényi őssejteket használtak fel. Óvják a bőrt a ráncok kialakulása ellen, csökkentik a már kialakult ráncok mélységét, élénkítik a sejtanyagcserét és fokozzák a bőrsejtek vitalitását. A termék különösképp az innovativitás dimenzióban múlta felül versenytársát.

A Balea Luxury kényeztető termékek a tisztálkodásban, kézápolásban és a testápolásban kínálnak forradalmian új lehetőségeket. A termékcsalád összetevői gazdagon hidratálnak, így a száraz és érzékeny bőrnek is megadják mindazt a gondoskodást, amelyre a mindennapos igénybevétel során szükség van. A termékcsaládnak különösképp a nők körében volt kedvező a megítélése.

A családi jövedelem befolyásolja a gyermekek szellemi képességeit?

A mellbevágó kutatási eredmény a tekintélyes Nature Neuroscience szakmai folyóiratban jelent meg.

Titkos helyek a nagyvárosban - 4. rész: Prága

Ha nem szereted a tömegturizmust, akkor sem kell lemondanod a legfelkapottabb nagyvárosokról.

Tudod-e, hol készült? Így néznek ki most a Van Gogh-festmények helyszínei

Ilyenek ma a valóságban a Vincent Van Gogh által megfestett helyek.

"Ma a jobb mellem nyerte a lufifújó versenyt..." – kattints, ha te is eltérő méretű cicikkel küzdesz a szoptatás alatt

Az egyik kicsit kisebb, a másik kicsivel nagyobb... vagy mondjuk, épp sokkal. Így megy ez!

Mint két tojás: Vilmos herceg és kisfia gyerekkori fotóit szinte képtelenség megkülönböztetni

Ha nem tudnánk, hogy apáról és fiáról van szó, azt is hihetnénk, hogy ikrek!

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Hűsítő nyári akciónk: 3 lapszám most csak 1185 Ft

Csak 1185 Ft