Átadták az Év Terméke díjakat!

Átadták az Év Terméke díjakat!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A dm idén először nevezett a megmérettetésen, a zsűri döntése és a magyar fogyasztók értékelése alapján minden nevezett kategóriában díjat nyert.

A dm négy különböző szegmensben nyerte el az Év Terméke díjat: bio élelmiszer kategóriában a dmBio termékcsalád, a natúrkozmetikumok közül az alverde Bach-virág termékcsalád, az általános testápolás kategória győztese a Balea Luxury Golden Glamour termékcsalád, az anti-ageing natúrkozmetikum kategória díjazottja pedig az alverde Zell Aktiv termékcsalád lett. A díjazottakat a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként.
„Számunkra vásárlóink elégedettsége a legfontosabb. A pályázaton elnyert díjakra különösen büszkék vagyunk, hiszen az elismerést azoknak köszönhetjük, akik szeretik a dm márkatermékeit”– hangsúlyozta Kanyó Roland, a dm Marketing és PR menedzsere.

A dmBio termékcsalád alapanyagai ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak.
A termékek nem tartalmaznak olyan mesterséges adalékanyagot, mint a tartósítószerek, színezékek, aromák és ízfokozók. A dmBio termékcsalád valamennyi mért dimenzióban felülmúlta versenytársát, a megkérdezettek valamivel több mint negyede próbálta már a terméket, 95%-uk fejezte ki elégedettségét.

Az alverde Bach-virágos sorozat három termékből áll, az éjszakai- és nappali krémet valamint a szemkörnyék ápolót harminc feletti, normál és száraz bőrű női vásárlók figyelmébe ajánlja a drogéria. A Bach-virágterápia szerint a virágokban rejlő energiahatással van az emberek lelkiállapotára, ezáltal a negatív állapotot pozitívra változtathatja. Az összes termék Bach-virágkivonatokat és ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó válogatott összetevőket tartalmaz. A termékcsalád valamennyi mért dimenzió mentén maga mögött hagyta versenytársát.

Az alverde Zell Aktiv termékcsalád termékei nem tartalmaznak szintetikus tartósítószert, illatanyagot, színezéket és ásványi olaj alapú összetevőket. A termékek előállításához a kék virágú mályvacserjéből, valamint japán keserűfűből nyert, 100%-ban növényi őssejteket használtak fel. Óvják a bőrt a ráncok kialakulása ellen, csökkentik a már kialakult ráncok mélységét, élénkítik a sejtanyagcserét és fokozzák a bőrsejtek vitalitását. A termék különösképp az innovativitás dimenzióban múlta felül versenytársát.

A Balea Luxury kényeztető termékek a tisztálkodásban, kézápolásban és a testápolásban kínálnak forradalmian új lehetőségeket. A termékcsalád összetevői gazdagon hidratálnak, így a száraz és érzékeny bőrnek is megadják mindazt a gondoskodást, amelyre a mindennapos igénybevétel során szükség van. A termékcsaládnak különösképp a nők körében volt kedvező a megítélése.

Időutazó hírességek, vagy csak hasonmások? - Ezek a valaha élt emberek kiköpött úgy néztek ki, mint...

Á, nem: innentől kezdve nekünk senki ne mondja, hogy az időutazás nem létezik!

5 bőrápoló tipp, amit rettentően sokan nem ismernek!

Nem kell vagyonokat költened ahhoz, hogy gyönyörű legyen a bőröd.

Napi horoszkóp február 25.: a Bikák tiszta vizet öntenek a pohárba, az Oroszlánok a tisztességes játék hívei

Ma is érdemes elolvasnod a csillagok üzenetét, hisz ismét izgalmas dolgokat tudhatsz meg!

4 szépségápoló termék, ami SOHA nem érhet az arcodhoz!

Nem szabad feltétlenül hinni az internetes trükköknek.

5 jó szokás vasárnap estére, ha még sikeresebb akarsz lenni

A vasárnap este a pihenésé, de azért ne ússzon el hasztalanul!

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Apa csak egy van, de ha most megrendeled az Éva magazint, négyet adunk hozzá! Élj a rendkívüli lehetőséggel: 10 Éva és 4 Apa magazin most 10 930 Ft helyett csak 5990 Ft!

Csak 5990 Ft