Átadták az Év Terméke díjakat!

Átadták az Év Terméke díjakat!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A dm idén először nevezett a megmérettetésen, a zsűri döntése és a magyar fogyasztók értékelése alapján minden nevezett kategóriában díjat nyert.

A dm négy különböző szegmensben nyerte el az Év Terméke díjat: bio élelmiszer kategóriában a dmBio termékcsalád, a natúrkozmetikumok közül az alverde Bach-virág termékcsalád, az általános testápolás kategória győztese a Balea Luxury Golden Glamour termékcsalád, az anti-ageing natúrkozmetikum kategória díjazottja pedig az alverde Zell Aktiv termékcsalád lett. A díjazottakat a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként.
„Számunkra vásárlóink elégedettsége a legfontosabb. A pályázaton elnyert díjakra különösen büszkék vagyunk, hiszen az elismerést azoknak köszönhetjük, akik szeretik a dm márkatermékeit”– hangsúlyozta Kanyó Roland, a dm Marketing és PR menedzsere.

A dmBio termékcsalád alapanyagai ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak.
A termékek nem tartalmaznak olyan mesterséges adalékanyagot, mint a tartósítószerek, színezékek, aromák és ízfokozók. A dmBio termékcsalád valamennyi mért dimenzióban felülmúlta versenytársát, a megkérdezettek valamivel több mint negyede próbálta már a terméket, 95%-uk fejezte ki elégedettségét.

Az alverde Bach-virágos sorozat három termékből áll, az éjszakai- és nappali krémet valamint a szemkörnyék ápolót harminc feletti, normál és száraz bőrű női vásárlók figyelmébe ajánlja a drogéria. A Bach-virágterápia szerint a virágokban rejlő energiahatással van az emberek lelkiállapotára, ezáltal a negatív állapotot pozitívra változtathatja. Az összes termék Bach-virágkivonatokat és ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó válogatott összetevőket tartalmaz. A termékcsalád valamennyi mért dimenzió mentén maga mögött hagyta versenytársát.

Az alverde Zell Aktiv termékcsalád termékei nem tartalmaznak szintetikus tartósítószert, illatanyagot, színezéket és ásványi olaj alapú összetevőket. A termékek előállításához a kék virágú mályvacserjéből, valamint japán keserűfűből nyert, 100%-ban növényi őssejteket használtak fel. Óvják a bőrt a ráncok kialakulása ellen, csökkentik a már kialakult ráncok mélységét, élénkítik a sejtanyagcserét és fokozzák a bőrsejtek vitalitását. A termék különösképp az innovativitás dimenzióban múlta felül versenytársát.

A Balea Luxury kényeztető termékek a tisztálkodásban, kézápolásban és a testápolásban kínálnak forradalmian új lehetőségeket. A termékcsalád összetevői gazdagon hidratálnak, így a száraz és érzékeny bőrnek is megadják mindazt a gondoskodást, amelyre a mindennapos igénybevétel során szükség van. A termékcsaládnak különösképp a nők körében volt kedvező a megítélése.

Ők voltak a legszebbek a People’s Choice Awards-on

Blake Lively négy hónappal a szülés után miniruhában feszített, Jennifer Lopez csak úgy ragyogott, Kristen Belle pedig különleges overált választott.

Így készítsd fel pattanásos bőrödet az esküvődre

Problémás a bőröd, de az esküvődön szeretnél makulátlanul megjelenni? Segítünk!

Javíts az edzéseid hatékonyságán!

Hozd ki a legtöbbet az edzéseidből végre!

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

15 lapszám 10 áráért! Az Éva magazin több, mint gondolnád. Ha most rendeled meg az Éva magazint, 15 lapszámot kapsz 10 áráért! Az előfizetési díj így 10 425 Ft helyett most csak 6950 Ft. Jól hangzik, igaz?

Csak 6950 Ft