Idén is folytatja a P&G és a Lidl közös adománygyűjtő programját az éhező gyermekek támogatásáért

Borítókép: Idén is folytatja a P&G és a Lidl közös adománygyűjtő programját az éhező gyermekek támogatásáért

A sikeres tavaly őszi kampány után a Procter & Gamble és a Lidl idén is elindítja közös jótékony célú programját, melynek keretében minden vásárló, aki 2015 áprilisa és júniusa között a Lidl magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket vásárol, minden termék után 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt.

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers márkákat – vásárolnak 2015. április 7. és június 30. között, támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait és segítenek a rászoruló gyermekeknek legyőzni az éhséget.

A két jótékony vállalat közös tavalyi programja sikeresen zárult, a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatták 4 település rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosították fél évre a melegétel-ellátást. Most is ezt a programot karolja fel a kezdeményezés, a kampány során összegyűjtött pénzadományon túl azonban idén a P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal is támogatja majd a rászoruló gyermekek családját, hogy ezzel is hozzájáruljon a mindennapok megkönnyítéséhez és otthonaik kényelmének megteremtéséhez.

A kampány nagykövetei számára sem ismeretlen a nélkülözés: Oláh Gergő énekes és Berki Krisztián világ- és olimpiai bajnok tornász ismét örömmel fogadták el a felkérést, hogy személyes szerepvállalásukkal vigyék a kezdeményezés hírét és erősítsék annak sikerét idén is. „A tavalyi kampány során nem csupán 5 millió forintot sikerült összegyűjteni, hanem az adományozók egy különleges Mikulás-partival is kedveskedtek a gyerekeknek, akik egy felejthetetlen napot tölthettek el a Budapesti Állatkertben. Volt szerencsénk Gergővel részt venni az eseményen és fantasztikus élmény volt látni, hogy milyen jó helyre megy a segítség. Kellenek az ilyen kampányok, ami mögé teljes szívvel oda lehet állni.” – mondta Berki.

A nagykövetekkel nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, hanem a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhatnak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezik vissza a nehézségekre, és felhívják a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.
„Óriási élmény volt a tavalyi kampányban részt venni. Pontosan tudom, hogy az emberek figyelme, segítőkészsége milyen sokat jelent, ha az ember kilátástalan helyzetben van.

Hiszem, hogy az ilyen kezdeményezések, és a mi személyes jó példánk, sikertörténetünk erőt adhat a nélkülöző gyerekeknek is, hogy higgyenek magukban. Remélem, idén még több gyereknek tudunk segíteni, hogy a tányérjukba a támogatásnak köszönhetően most is biztosan kerüljön meleg étel.” – tette hozzá Oláh Gergő.
A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.