Az állatok védelméért harcol az Éva magazin és testvérlapjai

nofur,cruelty free,állatkísérlet mentes,állati szőr
Forrás: Hámori Zsófia

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

C

Csatlakozzatok ti is a #furfree mozgalomhoz!

Az Éva magazin és a több ismert magazint is kiadó Marquard Média a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a valódi szőrméből készült termékek megjelentetését és nem fogadja be azok hirdetéseit sem a nyomtatott, sem az online platformokon.

Jól látható, hogy a világban és hazánkban is dinamikusan változnak a fogyasztói igények, egyre többen vásárolnak tudatosan és döntenek inkább Cruelty Free, vagyis olyan szépség- és divatipari termékek mellett, amelyek garantáltan állatkísérletmentesek. Erre a társadalmi igényre reagálva tesszük meg az első lépést afelé, hogy prémium, ezáltal véleményformáló magazinok kiadójaként támogassuk és erősítsük ezt a pozitív folyamatot.

- mondta Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.

A Marquard Media a magyar médiavállalatok közül elsőként hozza meg a döntést, miszerint a jövőben sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepelnek állati szőrből készült ruhadarabok, táskák és kiegészítők. Az InStyle, a Joy, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója mind a kilenc prémium magazinjával és időszakosan megjelenő kiadványaival is csatlakozik a kezdeményezéshez.

Te mit gondolsz a valódi szőrméről a divatban? – A Marquard Media felmérése


A november 23-i „World Fur Free Friday” elnevezésű kezdeményezés az egész világot arra buzdítja, hogy mellőzze bevásárlólistájáról az összes olyan divatterméket, amely súlyos szenvedést okoz az állatoknak. A Marquard Media a nemzetközi mozgalom kapcsán felmérést készített arról, hogy vélekedik a magyar lakosság a szőrméből készült termékekről. A felmérést kevesebb mint egy hét alatt, már több mint hatezren töltötték ki országszerte.*

Válaszaikból egyértelműen kiderül, hogy a magyar lakosság jelentős része nemet mond a szőrmére. A kitöltők 96 százaléka nem vásárol valódi szőr felhasználásával készült termékeket, míg 91 százalékuk szerint elfogadhatatlan azért tenyészteni állatokat, hogy később a szőrükért megöljék őket. 95 százalék vélekedik ugyanígy a vadon élő állatok hasonló célból történő befogásáról és megöléséről. A válaszadók 94 százaléka mondja azt, hogy a szőrmefarmokat be kellene tiltani, míg 97 százalékuk biztos abban, hogy gond nélkül működne a társadalom a szőrme divatcélú felhasználása nélkül is.

*A válaszadók 88 százaléka nő, 43 százaléka rendelkezik diplomával, míg 53 százalékának középiskolai a legmagasabb végzettsége. A kitöltők egyharmada budapesti lakos, egyharmada megyeszékhelyen, míg a másik harmada kisebb településeken él.

A Marquard Media többé nem ad helyet lapjaiban az állati szőrből készült termékeknek

„Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry – döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, és idén először a London Fashion Weeken sem mutattak be szőrmét tartalmazó kollekciókat. Mivel vállalatunk régóta végez tudatos jótékonysági munkát, mely kiterjed a társadalmi, de a környezetvédelmi ügyekre, területekre is, így lelkesen és komoly küldetéstudattal kapcsolódtunk be a mozgalomba. Bízunk benne, hogy ezzel példát mutathatunk a média többi szereplőjének is, valamint a divatszakmában és a régióban is egyre többen követik majd a példánkat és száműzik az állati eredetű szőrmét” – jelentette ki Óhidi Zsuzsanna.

Kép

Második lépésként a médiacég a Joy Prix de Beauté szépségnagydíj-versenyében meghirdette a Cruelty Free kategóriát, melyen kizárólag állatkísérletmentes termékeket díjaznak és amelyre máris számos terméket jelöltek a forgalmazók.

A vállalat azt reméli, akár üzleti oldalról is hatással lehet a gyártók döntéseire, hogy bátrabban kísérletezzenek új, innovatív és főleg állatbarát technológiákkal, hogy a jövőben Cruelty Free termékekkel bővítsék jelenlegi kínálatukat. Már a legnagyobb világmárkák is törekednek arra, hogy megfeleljenek ezeknek a jogos társadalmi igényeknek, a Marquard Media ebben maximálisan támogatja őket és örömmel működnek együtt az így születő, új termékeik bemutatásában.

Tovább olvasok
Egyre többen klimaxolnak a harmincasok közül!

A korai klimax intézményével akkor találkoztam először, amikor a Született feleségek sokadik évadában Susan a kimaradó menstruációja miatt azon töprengett, hogy vajon a menopauza érte-e utol. Mint kiderült, az ő esetében másról volt szó: ekkor várta második babáját. Ettől még a korai klimax létezik, bár mint kiderült, hivatalosan másképp nevezzük.

Hallgass a szívedre! Meg a májadra, vesédre és a többi szervedre, ha ideális napirendre vágysz

Reggel vekker ébreszt, aztán rohansz, hogy odaérj munkakezdésre, délután az ovi zárórája határozza meg az iramot, így enni, pihenni csak össze-vissza van időd. De tudod-e, hogy a szervezetednek mikor mi esne jól? Utánajártunk, hogy a hagyományos kínai orvoslás szerint milyen napirendet kellene követned az egészséged érdekében.

Kövess minket

Most kevesebb, mint két Éva magazin áráért hármat kapsz, köztük elsőként a Joy-kuponosat!

Csak 1185 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem