Így hagyd a feszkót a munkahelyen, és ne vidd magaddal haza! – 4 tipp

Így hagyd a feszkót a munkahelyen, és ne vidd magaddal haza! – 4 tipp
Forrás: getty images

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

H

Ha te is utálod hazavinni a stresszt!

Zűrös, rázós napod volt, de szerencsére lassan már vége felé jár a munkaidőd? Szuper, hogy végre lerázhatod magadról a munkahelyi terheket és mintha egész nap semmi stresszes nem történt volna, belevetheted magad a jól megérdemelt szabadidőbe!

Olvasd el ezt is!

Várjunk csak! Mintha mégsem egészen így működne ez a dolog!

Hiszen a legtöbben sajnos nem fordítunk elég figyelmet arra, hogy ne vigyük haza magunkkal a munkahelyi gondokat vagy akár még a feladatokat is. Pedig cseppet sem tesz jót, ha a pihenésre, regenrálódásra szánt idő alatt is végig kattogunk valami olyasmin, ami a munkához kötődik. Egyszerűen kell a szabadság, a stresszmentesítés és kész! Most ahhoz adunk néhány tippet, hogy miként tudsz leszámolni hazaindulás előtt a munkahelyi terheiddel ahhoz, hogy sokkal kiegyensúlyozottabb lehess a magánéletedben – és persze a munkádban is.

Kép
forrás: pinterest

1)) Írd le egy papírra, ami nyomaszt!

Mielőtt hazaindulnál, vesd papírra azokat a dolgokat, amelyek aznap zavartak, nehézséget, fejfájást okoztak neked. Írj egy listát, majd semmisítsd meg például az iratmegsemmisítővel vagy tépkedd szét és dobd a kukába. Ez a folyamat segít a kimondásban és az elengedésben is.

2)) Meditálj néhány percet!

Igen, még a munkahelyeden, ha teheted. Íme, egy remek technika, ami bármikor, bárhol működhet, hiszen nagyon gyorsan hat, ha elkezded csinálni.

Kép
forrás: pinterest

3)) Ne nyomd túl a koffeint!

Bizonyított tény, hogy a koffein egy bizonyos adag bevitele után már épp az ellenkező hatást váltja ki a szervezetedben, mint amit amúgy elvárnál. Ha pedig téged mindig felpörget, lehetőleg ne tegyél rá egy lapáttal még az amúgy is stresszes hangulatodra.

4)) Hívj fel valakit!

Ha nagyon ideges vagy nyúzott vagy, hívj fel valakit, akinek már a hangjától is képes vagy megnyugodni. Tedd meg ezt, mielőtt elindulsz munka után, beszélgessetek teljesen másról, hagyd, hogy elterelje a figyelmedet. Utána pedig fókuszálj arra, amiről csevegtetek, adj az agyadnak új, kellemesebb témát, amin este pöröghet. Például hogy mikor és hova mész legközelebb hosszúhétvégézni!


Nézd meg a galériánkat> 4 kép
4 mindennapos dolog, amiben rengeteget segít a meditáció
Tovább olvasok
Napi horoszkóp január 20.: a Vízöntők racionalitásukról híresek, a Halak másokat szeretnének boldoggá tenni

A hét utolsó napján is érdemes a horoszkópod elolvasni, izgalmas részleteket rejtenek ugyanis az egyes csillagjegyek!

5 érzés, amit bizony a kutyád is képes érezni

Ha van kutyád, biztos tisztában vagy vele, hogy ő is lehet boldog, vagy éppen szomorú, sőt, még félhet is bizonyos dolgoktól.

Kövess minket

60%-os kedvezmény!!! Fizess elő fél évere (5 lapszám) és fél évig az InStyle-t is megkapod!

Csak 3180 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem