3 ok, amiért érdemes teljes kiőrlésű lisztből készült ételeket fogyasztanod

3 ok, amiért érdemes teljes kiőrlésű lisztből készült ételeket fogyasztanod

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

H

Ha ránk hallgatsz, egyél minél kevesebb fehérlisztet!

1. A teljes kiőrlésű liszt több rostot tartalmaz, mint a fehér.

Ami segíti az emésztést, laktat, vagyis kevesebb is elég belőle.

2. A teljes kiőrlésű liszt kíméletesebb a vércukroddal.

A finomított liszt inzulint termel, márpedig az inzulinszint hirtelen emelkedése zsírraktározáshoz, a vérnyomás emelkedéséhez és számtalan más kellemetlen mellékhatáshoz vezet. A teljes kiőrlésű liszt fogyasztásakor az inzulinszint-emelkedés görbéje jóval lankásabb.

3. A teljes kiőrlésű lisztben több a vitamin.

Körülbelül háromszor annyi, mint a fehérlisztben.

Recept
Elkészítési idő: 15 perc
1 személyre
Joghurtos–zöldséges tésztasaláta
Hozzávalók

A fusilli tésztát sós vízben megfőzzük.

Kápia és kaliforniai paprikát, póréhagymát, retket, angol zellert vagy szárzellert, paradicsomot, és egy kis snidlinget összevágunk.

A zöldségekhez hozzáadjuk az Eisberg Napi salátamix-hez. A zacskót kinyitjuk és azonnal fel is használhatjuk, a benne lévő saláta nem igényel se mosást, se szeletelést.


Ezt követően az Eisberg joghurtdresszinget ráöntjük.


Ez az étel igazán tápláló, gyorsan elkészíthető, és vegetáriánusok is bátran fogyaszthatják.

A leszűrt tésztát kicsi olívaolajjal meglocsoljuk, hogy ne ragadjon össze. Majd az egészet elkeverjük.

Receptünkhöz teljes kiőrlésű lisztből készült tésztát használunk, ami sokkal egészségesebb és tápanyagtartalma jóval magasabb, ezért kevésbé hizlal.

Hamarosan jön a szoptatós emoji! - Mit szólsz hozzá?

A hidzsábot viselő női fej után most jöhet a szoptatós emoji.

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő most egy évre! Ajándék Éva Utazót kapsz 10 Éva magazin mellé!

Csak 3950 Ft