Ezt csináld este az ágyban, mobilozás helyett! - 3 tipp

Ezt csináld este az ágyban, mobilozás helyett! - 3 tipp
Forrás: europress

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

Ő

Őszintén: hányszor billent már le a fejed este az ágyban, miközben elalvás előtt a mobilodon babráltál?

Nem árulok zsákbamacskát, éppen azért írom ezt a cikket, mert pontosan tudom mennyire nehéz még este is megválni a mobiloktól. De biztosan te is jártál már úgy, hogy a telefonoddal a kezedben merültél álomba, majd az éjszaka közepén arra riadtál, hogy valami nem túl kényelmes dolgon fekszel. Nos, ezen az igencsak idegesítő velejárón kívül, - hogy álmunkban talán már a fél internetet végigszörföltük -, más oka is van annak, amiért nem jó, ha mindenféle kütyüvel vonulunk be a hálószobánkba.

A szervezetünk nem véletlenül van úgy kitalálva, hogy napi 8 óra alvásra van szüksége, hiszen ez az az időszak, amíg fel tud töltődni az előtte álló napra. Azzal pedig, hogy az agyunkat még közvetlenül alvás előtt is kisebb-nagyobb instant információkkal bombázzuk, nem segítjük, hanem hátráltatjuk ezt a folyamatot. Vannak azonban olyan tevékenységek, amelyek jótékonyan bánnak a szervezetünkkel, és testünket-lelkünket felkészítik a ránk váró "álom világra", a pihenésre. Cseréld le az elalvás előtti mobilozást ezekre, és hamarosan úgy ébredsz majd, mintha kicseréltek volna! ;-)

Kép
forrás: europress

1. Készülj fel az alvásra meditációval!

Ha nem szoktál meditálni, akkor kezdd a zenével! Válassz ki egy neked tetsző cd-t, vagy playlistet, amin megnyugtató, ellazító dallamok szólnak. Lehet ez vízcsobogás, madárcsicsergés, vagy akár a tavaszi szellő hangja; a lényeg, hogy kellően letisztult legyen! Időzítsd be a lejátszódat kb. 20 percre, hogy elalvás után kikapcsolhasson! Feküdj le kényelmes pozícióba, hunyd le a szemed, és képzeld el miket érzel a zene hallatára! Hova repítenek a hangok, mit látsz, tapintasz, ízlelsz képzeletben? Figyelj a légzésedre, lassan, nyugodtan, hosszan vedd a levegőt! Idővel hagyd, hogy magával sodorjon a zene, és nyugodtan aludj bele a relaxációba!

Kép

2. Szeretkezz!

Engedd el magad végre, és hagyj szabad utat a boldogság hormonoknak! Játszatok, nevessetek, és élvezzétek egymást! Oldjátok a feszültséget egy kellemes esti hancúrozással, majd bújjatok össze elalváshoz! A mobilokat pedig zárjátok ki a hálószobából! ;-)

3. Doppingold a fantáziád!

A mobil nyomkodása helyett végy a kezedbe egy jó öreg nyomtatott könyvet! A papír nem világít, nem terheli fölösleges fénnyel a fáradt szemet, egy valamit viszont remekül tud: képzeletbeli tájakra, avagy az ismeretlenbe repíteni. Nem kell, hogy órákat tölts ezeken a helyeken, épp elég, ha átmozgatod kicsit a fantáziád, táplálod a képzelőerőd! Hidd el, másnap kreativitásban nálad nem lesz hiány! Olvasásra és nyugodt, pihentető alvásra fel!

Még több tipp, hogy mit csinálj este mobilozás helyett: itt a blogomon.

4 dolog, amit Kate Middleton minden nap megtesz a szépsége érdekében

Katalin hercegné az első pillanatban, mikor belépett Vilmos herceg életébe, az egész világ kedvence lett.

Klasszikus farsangi gyerek szettek egyszerűen - 24 ötlet

Könnyen összedobható, de igazán mutatós farsangi jelmez ötletek.

A Luke-ot játszó színész elárulja, melyik volt a kedvenc pillanata a Szívek Szállodájában (és egész életében)

Nekünk is az a kedvenc jelenetünk! Scott Patterson most a Gilmore-rajongók 9 leggyakoribb kérdésére válaszolt.

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

15 lapszám 10 áráért! Az Éva magazin több, mint gondolnád. Ha most rendeled meg az Éva magazint, 15 lapszámot kapsz 10 áráért! Az előfizetési díj így 10 425 Ft helyett most csak 6950 Ft. Jól hangzik, igaz?

Csak 6950 Ft