Ezt csináld este az ágyban, mobilozás helyett! - 3 tipp

Ezt csináld este az ágyban, mobilozás helyett! - 3 tipp
Forrás: europress

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

Ő

Őszintén: hányszor billent már le a fejed este az ágyban, miközben elalvás előtt a mobilodon babráltál?

Nem árulok zsákbamacskát, éppen azért írom ezt a cikket, mert pontosan tudom mennyire nehéz még este is megválni a mobiloktól. De biztosan te is jártál már úgy, hogy a telefonoddal a kezedben merültél álomba, majd az éjszaka közepén arra riadtál, hogy valami nem túl kényelmes dolgon fekszel. Nos, ezen az igencsak idegesítő velejárón kívül, - hogy álmunkban talán már a fél internetet végigszörföltük -, más oka is van annak, amiért nem jó, ha mindenféle kütyüvel vonulunk be a hálószobánkba.

A szervezetünk nem véletlenül van úgy kitalálva, hogy napi 8 óra alvásra van szüksége, hiszen ez az az időszak, amíg fel tud töltődni az előtte álló napra. Azzal pedig, hogy az agyunkat még közvetlenül alvás előtt is kisebb-nagyobb instant információkkal bombázzuk, nem segítjük, hanem hátráltatjuk ezt a folyamatot. Vannak azonban olyan tevékenységek, amelyek jótékonyan bánnak a szervezetünkkel, és testünket-lelkünket felkészítik a ránk váró "álom világra", a pihenésre. Cseréld le az elalvás előtti mobilozást ezekre, és hamarosan úgy ébredsz majd, mintha kicseréltek volna! ;-)

Kép
forrás: europress

1. Készülj fel az alvásra meditációval!

Ha nem szoktál meditálni, akkor kezdd a zenével! Válassz ki egy neked tetsző cd-t, vagy playlistet, amin megnyugtató, ellazító dallamok szólnak. Lehet ez vízcsobogás, madárcsicsergés, vagy akár a tavaszi szellő hangja; a lényeg, hogy kellően letisztult legyen! Időzítsd be a lejátszódat kb. 20 percre, hogy elalvás után kikapcsolhasson! Feküdj le kényelmes pozícióba, hunyd le a szemed, és képzeld el miket érzel a zene hallatára! Hova repítenek a hangok, mit látsz, tapintasz, ízlelsz képzeletben? Figyelj a légzésedre, lassan, nyugodtan, hosszan vedd a levegőt! Idővel hagyd, hogy magával sodorjon a zene, és nyugodtan aludj bele a relaxációba!

Kép

2. Szeretkezz!

Engedd el magad végre, és hagyj szabad utat a boldogság hormonoknak! Játszatok, nevessetek, és élvezzétek egymást! Oldjátok a feszültséget egy kellemes esti hancúrozással, majd bújjatok össze elalváshoz! A mobilokat pedig zárjátok ki a hálószobából! ;-)

3. Doppingold a fantáziád!

A mobil nyomkodása helyett végy a kezedbe egy jó öreg nyomtatott könyvet! A papír nem világít, nem terheli fölösleges fénnyel a fáradt szemet, egy valamit viszont remekül tud: képzeletbeli tájakra, avagy az ismeretlenbe repíteni. Nem kell, hogy órákat tölts ezeken a helyeken, épp elég, ha átmozgatod kicsit a fantáziád, táplálod a képzelőerőd! Hidd el, másnap kreativitásban nálad nem lesz hiány! Olvasásra és nyugodt, pihentető alvásra fel!

Még több tipp, hogy mit csinálj este mobilozás helyett: itt a blogomon.

200+ ezren osztották meg az anyuka érvelését arról, hogy a fiának nem kötelező megosztani

Olvasgasd a rengeteg okos és buta hozzászólást és mondd el a véleményed te is!

Hogyan ne kapjunk idegbajt egy lakásfelújítás közepén? – 7 tapasztalat

Kollégánk épp nyakig ül a lakása felújításában, így most leírta legfőbb tippjeit, tapasztalatait, hogy mi is okuljunk belőlük.

12 egyszerű trükk, hogy mindig makulátlan legyen az outfited

Neked is mindig feltöri a sarkad az új cipő? Akkor ezt lesd meg!

8 bensőséges európai úticél, ahol zavartalanul gyógyulhatsz egy fájdalmas szakítás után

Egyik sincs túl messze, legtöbbjükhöz fapados visz és ami a legfontosabb, kiválóan alkalmasak arra, hogy megadják a löketet az újrakezdéshez.

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Rendkívüli előfizetési ajánlat az Éva 10. születésnapja alkalmából! A fele meg egy kicsi csak a tiéd! Most 60% kedvezménnyel, 6950 Ft helyett 2780 Ft-ért rendelheted meg egy évre az Éva magazint.

Csak 2780 Ft