10 tízórai vagy uzsonnaötlet, ami simán belefér bármelyik diétába

10 tízórai vagy uzsonnaötlet, ami simán belefér bármelyik diétába

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

V

Van köztük bőven nassolnivaló is...

Bármilyen diétát is választasz, egy talán biztos: napi 3 étkezésnél több javasolt. Én a napi 5-6 alkalomra esküszöm hosszú évek tapasztalásai után, és nem mindig a fogyás volt az eddigi diétáimmal a célom, hanem méginkább a tartós életmódváltás. Szerintem ebbe bele kell férjenek az élvezetek is: vagyis az édességek, desszertek és néha némi alkohol, én hiszem, hogy mindent lehet, csak mértékkel. Amikor életemben először diétáztam komolyabban, akkor szoktam rá a tízórai és az uzsonna beiktatására, hogy mindig jóllakottnak érezzem magam. Ez a mai napig működik nálam, és nagy szerepe van a megfelelő anyagcserében is. A következőkben azokat a kis adagnyi és kevés kalóriatartalmú ételeket szedtem össze, amelyek az évek alatt nálam igazán beváltak.

Olvasd el ezt is!
Nézd meg a galériánkat> 10 kép
Trónok harca-útikalauz: 12 híres forgatási helyszín, amit egy igazi rajongónak nem szabad kihagynia

Nemcsak a színészek, hanem a Falat vagy Királyvárt megformáló pazar helyszínek is emlékezetes alakítást nyújtanak!

5 próbatétel, amit minden új párkapcsolatban be kéne vetni

Ha a kapcsolat kiállja ezen próbák valamelyikét, akkor arra már érdemes alapozni...

Zseniális trükk: így vidd fel a fényvédőt a sminked fölé

A bőr nem felejt – közhely, de, illetve éppen ezért, igaz. De akkor ne sminkeljünk? Dehogynem. Íme egy egyszerű make up hack, ami SPF-nehézzé varázsolja a sminkedet:

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Hűsítő nyári akciónk: 3 lapszám most csak 1185 Ft

Csak 1185 Ft