9 szuper bogyó és mag, amelyekből minden nap kellene fogyasztanod

9 szuper bogyó és mag, amelyekből minden nap kellene fogyasztanod

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

Ö

Összeszedtük azokat a magvakat, bogyókat, dióféléket, melyekből mindennap ennünk kellene. Szórd őket a salátába vagy keverd joghurtba!

Goji bogyó

Goji bogyó
Goji bogyó

Az örök fiatalság gyümölcse. Magas C-vitamin- és gazdag aminosav-tartalmáról ismert. Energizál, jót tesz a közérzetnek, a bőr szépségének – sőt, még afrodiziákumnak is bevethető.

Olvasd el ezt is!

Chia mag

Chia mag
Chia mag

Már az aztékok is erre esküdtek. Nagyon nagy mennyiségű víz megkötésére képes, így már a szépségiparban is használják. Szív- és érrendszert védő omega-3-ban és omega-6-ban gazdag.

Olvasd el ezt is!

Tökmag

Tökmag
Tökmag

Nem csak férfiaknak ajánlott! Magas linolsavtartalma miatt prosztata- és húgyhólyagpanaszokra kiváló, de a benne levő E-vitamin a szabad gyökök káros hatásait is csökkenti.

Kakaóbab

Kakaóbab
Kakaóbab

Flavonoidokban gazdag. Erős antioxidáns hatású, csökkenti számos krónikus betegség, mint például a rák, az agyvérzés,
a szívkoszorúér-betegségek kockázatát.

Köménymag

Köménymag
Köménymag

Rendkívül jó méregtelenítő. Sok vasat, magnéziumot, foszfort és kalciumot tartalmaz, emellett cinket, káliumot és sok-sok vitamint is.

Mogyoró

Mogyoró
Mogyoró

Gazdag tápanyagforrás. Ugyan magas a kalória- és zsírtartalma (60% zsír), de főként telítetlen zsírsavak találhatók benne, így fogyasztása csökkenti a szívbetegség kockázatát.

Sárga lenmag

Sárga lenmag
Sárga lenmag

Egészségesebb, mint a barna verzió. Fitoösztrogén-tartalma miatt elsősorban női problémák kezelésére javallott. Rostjai rendkívül jót tesznek az emésztésnek.

Szezámmag

Szezámmag
Szezámmag

Már Hippokratész is alkalmazta. Sok más előnyös tulajdonsága mellett kalciumban is bővelkedik – több kalcium van benne, mint a tehéntejben. Csontritkulás megelőzésére tökéletes.

Napraforgómag

Napraforgómag
Napraforgómag

Természetgyógyászok is ajánlják. Magas az E-vitamin- és az esszenciális zsírsav tartalma. Válasszuk a sótlan verzióját és ne együnk belőle túl sokat, mert sok benne a kalória.

Éva Egészség

Tovább olvasok
40-es évek retró: útmutató férfi főnököknek a női beosztottakhoz

Vegyes érzésekkel olvastuk ezeket a tanácsokat: talán kissé sztereotip módon állítják be a női alkalmazottakat, de várhatunk mást 70 évvel ezelőttről? Másfelől meg egy-két kitétel ma is érvényes.

Teregess gyerekrajzot, készíts pillekönnyű iskolai táblát!

A gyerekeid követhetetlen mennyiségben termelik a rajzokat és festményeket? Te pedig már nem tudod, hová tedd az alapanyagokat és a kész remekműveket? Akkor nézd meg velünk ezt a videót!

Kövess minket

Most kevesebb, mint két Éva magazin áráért hármat kapsz, köztük elsőként a Joy-kuponosat!

Csak 1185 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem