„Mérgező férfiasság?” Áll a bál az új Gillette reklám miatt

gillette,reklám,férfiasság

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A borotvamárka pontosan ezzel a céllal készítette új hirdetését: hogy vitát váltson ki. Hát, sikerült.

Bullying, verekedés, szexuális zaklatás… igen sok minden történik ebben a reklámfilmben két perc alatt. És aztán elhangzik a sommás ítélet: „A fiúk mindig fiúk maradnak.”

Olvasd el ezt is!

Nincs már itt az ideje, hogy abbahagyjuk a kifogások keresését, amikkel a rossz viselkedésünket magyarázzuk? Gondold újra, tegyél ellene azzal, hogy csatlakozol a kezdeményezésünkhöz

– írja tweetjében a Gillette, ezzel elindítva a The Best Men Can Be (a legjobb, ami a férfiból lehet) című kampányát, egyúttal utalva a harminc évvel ezelőtti The Best Men Can Get (a legjobb, amit férfi kaphat) szlogenjükre. És ezzel tulajdonképpen újragondolva azt az attitűdöt, amit a márkájuk eddig képviselt.

A reklámfilm vége felé férfiak oltanak le más férfiakat, akik egy nő után fütyülnek az utcán, illetve mondják el a lányukkal a tükör előtt, hogy erősek. (Erről a vírusvideóról mi is hírt adtunk korábban.)

A hirdetés rendkívül ellentmondásos reakciókat váltott ki. Arianna Huffington médiacézár és Rosanna Arquette színésznő dicsérték, ugyanakkor Piers Morgan konzervatív brit tévés műsorvezető szintén a Twitteren nyilvánította ki, mennyire elege van „a férfiasság elleni hadviselésből”, és hogy ezzel a reklámmal a Gillette „átvágta a saját torkát”.

Morganhez hasonlóan több ezer twitterező nyilvánította ki, hogy mostantól másik borotvát választ, köztük James Woods színész is.

Mások szerint a Gillette elérte a célját:

Sosem állnánk le vitatkozni egy borotváról, miért is tennénk? A reflektorfényben annak van helye, aki dühöt vált ki és vitát gerjeszt olyan emberek között, akiknek fogalmuk sincs, miről beszélnek

írja a Forbes publicistája.

A kisfilmet mostanra 10 millióan látták a Youtube-on, de több mint kétszer annyian kattintottak a lefelé mutató hüvelykujjra, mint ahányan lájkolták.


Más reklámszlogenek is megragadtak a fejünkben. Nézd meg ezt a galériát is:

Nézd meg a galériánkat> 12 kép
12 reklámszlogen, amiből akár tökjó mantra is lehetne
Tovább olvasok
„Az én gyerekemet nyugodtan felpofozhatja a tanár”

Igen, ez a mondat elhangzott, a saját fülemmel hallottam szülői értekezleten. Én is csak pislogtam, és azonnal kétségbe vontam a kedves szülőtárs épelméjűségét. És szerinted meddig mehet el egy tanár?

7 jel, hogy egy hazugba vagy szerelmes

Az egyik exem megrögzött hazudozó volt, de olyan zseniálisan adta elő magát, hogy állandóan úgy éreztem, én vagyok ok nélkül bizalmatlan. Később rájöttem, hogy nem bennem van a hiba, hanem benne. Méghozzá nem is kevés.

Kövess minket

60%-os kedvezmény!!! Fizess elő fél évere (5 lapszám) és fél évig az InStyle-t is megkapod!

Csak 3180 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem