1/5

Plié guggolás

  1. Kettes pozícióba állj, széles terpeszben, kifordított lábfejekkel. Kapaszkodj a pultba, ha szükségesnek érzed.

  2. Tartsd behúzva a hasad, a vállad legyen leengedve és hátrahúzva, hajlítsd be a térded, győződj meg róla, hogy egy vonalban legyen a lábfejeddel.

  3. Tartsd 30–40 másodpercig.

Neked ajánlott cikkek
Énidő magasfokon: 5+3 kedvenc tévésorozatunk

Ti mivel töltitek a csak magatokra szánt időt – már ha jut nektek ilyen egyáltalán? Számunkra a tévésorozat-nézés tökéletes elfoglaltság, de természetesen csak minőségi alkotások jöhetnek szóba! Öt Éva-szerkesztő és három ismert magyar Instagram-blogger osztja meg velünk a kedvenc tévésorozatát.

Jé, te tudtad, hol lehetett először macskanyelvet enni?

Vajon melyik híres cukrásznak köszönhetjük ezt a finomságot? A macskanyelv története.

Segítség, szerelmes a lányom! Már megint...

Mi kell a szülőnek, hogy ép ésszel kibírja kamasz gyerekei szerelemi kalandjait? Jó humor és néhány pohár bor jól jöhet...

Gyors popsierősítő gyakorlatsor, amíg lefő a reggeli kávéd

Nálatok mennyi időbe telik, amíg elkészül a kávé? Nálunk úgy három perc. Ez éppen elég egy villámgyors edzésre, mert hát persze, hogy három perc is számít!

Most fél éves Éva előfizetéshez, fél éves InStyle előfizetést kapsz ajándékba!

Csak 2995 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem