FAntarktiszi siker!!!

FAntarktiszi siker!!!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A földrész, ami mindenkié és senkié. Az emberiség közös kincse, a világ legnagyobb jégsivataga, egyetlen ország sem birtokolhatja saját területeként.

Ennek a mitikus földrésznek a meghódítására vállalkozott Rakonczay Gábor, extrém sportoló állandó vakító fehérségben és napfényben, -25 fokban, hegymenetben, egy 94 kilós szánt húzva maga után. 44 nap és 4 órán át tartó folyamatos menetelés és összesen 950 km megtétele után hétfőn, 2019. január 7-én célba ért!

A testsúlya tíz százalékát elégette, és az arcán fagyási sérüléseket szenvedett, de boldogabb, mint valaha.

A rettenthetetlen sportember ezzel örökre bevéste magát a sporttörténelembe; első magyarként érte el a Déli-sarkpontot a szárazföldről indulva

Tudta előre, hogy élete egyik legnehezebb 40-50 napja vár rá, és hogy mi volt a legnehezebb a Déli-sark Expedícióban?

Fizikailag próbára tett az a kétszáz kilométeres szakasz, amelyen mély hóban meneteltünk… Másrészt ilyen hosszú ideig nem voltam még ennyire ingerszegény környezetben. Szinte elkoptak a gondolataim… Számítottam valami ilyesmire, de nem ilyen szinten. Amikor megláttam a Déli-sark bázist kettős érzés kavargott bennem: mintha a bensőm egy része mindig is tudta volna, hogy sikerül, és csak csendben mosolyogna. Ugyanakkor tisztában vagyok vele, hogy ez egyszerűen elképesztő, s emiatt hatalmas örömöt és hálát érzek támogatóim és a Fa és Schwarzkopf Men márkák, mint egyik fő szponzorjaim felé, hogy itt lehetek és ezt átélhettem! Hogy a történtek fényében nekivágnék-e újra? Nem is kérdés, hogy igen!

- mondta Rakonczay
Kép

Amikor Gábor megkeresett minket és bemutatta új expedíciós tervét, rögtön éreztem, hogy mellé kell állnunk. A Fa márka fő üzenete a frissesség, felfrissülés, utazás szorosan kapcsolódik a sporthoz. Ennélfogva az extrém sportok támogatása és az ezekre épülő márkakommunikáció marketing stratégiánk szerves részét képezik. A sport és egészség edukáció mellett, cégünk is elhívatottan küzd földünk megóvásáért és környezetünk fenntarthatóságáért. Ez tökéletesen illeszkedik az expedíció CSR küldetéséhez, mely nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy felhívja a figyelmet, hogy a Föld megóvásában globálisan kell gondolkodni.

- nyilatkozta Németh Ottó, a Henkel Magyarország Beauty Care üzletágának igazgatója és a Magyar Marketing Szövetség sportmarketing tagozatának alelnöke, az expedíció fővédnöke
Kép

Az Expedíció látványos megjelenései kiemelkedő kommunikációs lehetőségeket jelentettek számunkra. A mai felgyorsult világban az Y és Z generációk elérése, akik a Fa és Schwarzkopf márka elsődleges célcsoportját is képezik szinte már csak digitális csatornákon influencereken keresztül valósítható meg. Ezért egy ilyen „sztori” célzottabban és eredményesebben szólíthatja meg fogyasztóinkat, mint bármely tömeg média kampány. Az első valódi digitális expedíciót a közönség a social media felületeken és az RTL Klub Fókusz című műsorában gyakorlatilag élőben, percre kész információkkal követhette végig.

- nyilatkozta István Katalin, a FA márkamenedzsere
Kép

Gábor elképesztő tettet vitt véghez azzal, hogy első magyarként a szárazföld partjáról indulva elérte a Déli-sarkot, ezért hatalmas gratuláció jár. Reméljük a jövőben is hasonlóan sikeres sporttörténelmi események mellé tudunk állni.

- zárta szavait Németh Ottó

Közönségtalálkozó Gáborral január 14-én lesz, melynek Facebook eseményét >> itt találod!

Tovább olvasok
Napi horoszkóp január 22.: a Vízöntőknek nagyszabású terveik vannak, a Halak végre a jól megérdemelt sikert ünnepelhetik

Ma is érdemes elolvasnod a csillagok üzeneteit, mert izgalmas részleteket rejtenek az egyes csillagjegyek!

Meg lehet egyáltalán tanítani a gyereket, hogyan védje meg magát?

Van, akiben születésétől kezdve erősebb az önérvényesítő mechanizmus, ösztönösen védi meg magát, a tulajdonát, az akaratát, és van, akiből teljesen hiányzik, és valahogy el kell sajátítania ezt a tudást. A „hogyan?” persze nagy kérdés, de most már sokkal több ismeret és eszköz áll rendelkezésünkre, mint az én gyerekkoromban.

Kövess minket

60%-os kedvezmény!!! Fizess elő fél évere (5 lapszám) és fél évig az InStyle-t is megkapod!

Csak 3180 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem