Kivel vacsoráznának együtt legszívesebben a gyerekek? Te mit gondolsz?

Kivel vacsoráznának együtt legszívesebben a gyerekek? Te mit gondolsz?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

E

Egy reklámfilmből kiderül, mit válaszolnak erre a kérdésre a gyerekek. Egész mást, mint a felnőttek. Bárkit választhattak, még a Pókembert vagy Kolumbusz Kristófot is. Ők azonban...

„Kivel vacsoráznál együtt a legszívesebben?” – ezt a kérdést tették fel egy csomó felnőttnek és gyereknek a Masterfoods egy Ausztráliában forgatott reklámjában. Bárkit választhattak, olyanokat is, akik már nem élnek vagy fiktív személyek.

Ha tippelnünk kellene, hogy ki mit válaszol egy ilyen kérdésre, nos: a legtöbb felnőtt Marilyn Monroe-t vagy Ryan Reynoldsot vagy Albert Einsteint választja, a gyerekek meg nyilván Supermant vagy Pókembert vagy Violettát, nem?

Az eredmény nem egészen így alakult. A felnőtt megkérdezettek válaszaiban olyan nevek röpködtek, mint Kylie Minogue, Kim Kardashian, Nelson Mandela és igen, Marilyn Monroe is. És amikor a gyerekekre került a sor... nézzétek meg a videót!

Szóval a gyerekek mind azt válaszolják a reklámfilmben, hogy ők a szüleikkel szeretnének együtt vacsorázni. Vagy a tágabb családjukkal. Az egyik kisfiú meg is kérdezi, hogy „mindenképp celebet kell választani? Családtagot nem lehet?”. A szülők meg persze olvadoznak jobbra-balra, némelyikük a könnyeit törölgeti. „Most tanultunk valamit, nem igaz?” – jegyzi az egyik apuka.

A Masterfoods reklámfilmje nem statisztákkal készült, hanem körbejárták Ausztráliát az utcán, helyi közösségekben kértek fel családokat a részvételre. Az üzenet sem marad rejtve: a #MakeDinnertimeMatter hashtag arra buzdít, hogy a család minél többet vacsorázzon együtt. A reklámmal együtt egy kutatás eredményeit is közzétették, amelyből kiderül, hogy az együtt töltött vacsora során sokkal fontosabb, hogy milyen hangulatban van a család (például hogy ne legyen veszekedés közben), mint hogy milyen az étel vagy milyen szépen van megterítve.

„Akkor tudod, hogy valamit jól csinálsz, ha a saját hirdetésed megváltoztatja a viselkedésedet – idézi Paul Nagy rendezőt acampaignbrief.com. – Amióta a MasterFoods kampányán dolgozom, a feleségem és a három gyönyörű lányom sokkal többet vacsorázunk együtt. Ha belegondolunk, nyilvánvaló, hogy ez a mindennapos együtt töltött idő jóval szórakoztatóbb, inspirálóbb, mint a millió dolog bármelyike, amely az útjában áll.”

via mashable.com

Minden nap elmész mellettük – 5 budapesti ház, amelynek különleges történelme van

Budapest belvárosa tele van patinás épületekkel; egyik egyedibb és furmányosabb, mint a másik. Most bemutatunk ötöt, amelyek mellett jó eséllyel mindannyian elhaladtunk már, sőt talán a kirakatukat is nézegettük..

12 karikatúra a felnőttkorról, amellyel mindannyian azonosulni tudunk

Szeretjük az ilyen sokértelmű, duplafenekű, jelentőségteljes rajzokat...

Amikor beszólnak a gyerekedre a boltban – a legkiakasztóbb történetek olvasóinktól

Egy korábbi cikkünkre, amely arról értekezett, hogyan szóltak be egy anyukának a hipermarketben, számos felháborodott olvasói reakció érkezett.

7 tipp, hogyan szúrd ki a hamisítvány sminkterméket!

Ezen jellegzetességekre való odafigyeléssel elkerülhető, hogy hamisított terméket vásárolj!

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

15 lapszám 10 áráért! Az Éva magazin több, mint gondolnád. Ha most rendeled meg az Éva magazint, 15 lapszámot kapsz 10 áráért! Az előfizetési díj így 10 425 Ft helyett most csak 6950 Ft. Jól hangzik, igaz?

Csak 6950 Ft