Csöpögős, de szuper reklámfilm az emberi kapcsolatokról (vagy miről)

Csöpögős, de szuper reklámfilm az emberi kapcsolatokról (vagy miről)

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

Az idei ünnepi szezonban is kitesznek magukért a reklámkészítők.

Az adventi idény arra való, hogy újra és újra meghatódjunk még akkor is – sőt, főleg akkor! –, amikor reklámfilmeket nézünk. Ennek a John Lewis-hirdetésnek a főszereplője például egy Lily nevű kislány, aki egy szép tiszta estén, amikor a Holdat fürkészi a távcsövével, látja, hogy egy idős bácsi lakik ott.

Úgy dönt, hogy felveszi vele a kapcsolatot. Hogyan? Nézd meg a videót:

AJohn Lewis egy brit áruházlánc, amely már hagyományosan minden évben „emlékezetes karácsonyi reklámfilmeket” tesz közzé. Lily történetét 10 millióan nézték meg alig néhány nap alatt a Youtube-on. A kisfilm 1 millió fontba (ami kb. 441,5 millió forint) került.

5 mindfulness tipp, hogy igazán meg tudd élni a karácsonyt!

Idén megmutatjuk, hogy képesek vagyunk teljesen átérezni a karácsony szépségét!

Ez a legszomorúbb dal a tudósok szerint

Íme a zeneszám, amit a pszichológusok a szomorúság kutatására használnak.

8 fizikai és lelki tünet, amit az energiavámpírok okoznak

Ha ezeket érzed, állj fel és köszönj el attól, akivel épp együtt vagy! Nagy eséllyel máris jobban leszel!

Kövess minket

Előfizetés

Előfizetés

Előfizetek

Ajándékozz egész évre szóló élményt! Most 50% kedvezménnyel fizethetsz elő kiadónk összes lapjára, így az Éva magazinra is. A részletekért látogass ide: elofizetesem.hu/karacsony

Csak 3475 Ft