Millió dolláros biznisz a cumi, ami soha nem lesz piszkos

anya,baba,cumi,youtube,lásd,popkult,tudomány,biznisz Forrás: doddleandco.com
Hihetetlen, de valaki ezt a piaci rést is megtalálta: kifejlesztette azt a cumit, ami magától összecsukódik, ha leesik, így a gyerek nem tudja bekapni a piszkos cuclit.

Megérkezett a cumi, amire mindig is vágytál - ha kisgyerekes anya vagy. Rengeteg hajlongástól, mosdóba rohangálástól vagy homokoscumi-szopogatástól kímélheted meg magad, ha beszerzed.

A Pop Pacifier névre hallgató cumit gyártó Doodle & Co. céget természetesen gyakorló anyák alapították: Nicki Radzely és Janna Badger. Nézd meg bemutatkozó kisfilmjüket még 2015-ből, amelyben arról is mesélnek, milyen sokat tesztelték a cumit (ami egyébként szilikonból készül, és nagyon menő színekben kapható).

A Doodle & Co. Amerikában szerepelt a Shark Tank (kb.: Cápák medencéje) című műsorban is, amelynek az a lényege, hogy kezdő vállalkozások nagybefektetők előtt mutatják be termékeiket abban a reményben, hogy támogatást kapnak. Nickynek egyedül kellett képviselnie a céget a tévéshow-ban, mert a társa épp azokban a napokban adott életet harmadik gyermekének. Mint utólag mesélte, a lámpaláz miatt annyira lefagyott, hogy még a nevét is elfelejtette. Csak harmadik nekifutásra sikerült a felvétel… Ez azonban nem állt a siker útjába: több befektetőtől is kapott ajánlatot, amelyek közül végül Kevin O'Leary-ét fogadta el, aki 250 ezer dollárt ajánlott fel a cégben való 10 százalékos részesedésért.

Még részletesebben a cumi működése:

A Doddle & Co. eladásból származó bevétele mára elérte az egymillió dollárt.

Hozzátartozik az igazsághoz, hogy többen panaszkodtak arra, hogy a baba eleinte nehezen tudja a szájában tartani a cumit, mert azon nem alakítottak ki a végén egy kiöblösödő részt. A visszajelzések alapján a tervezők 2018 augusztusában módosítottak a dizájnon.

Beszólnak, amiért cumit adsz a gyerekednek? Így válaszolhatsz, 6 tippünk is van: