Az Orbit immár harmadszor támogatja az SOS Gyermekfalvakat – Csatlakozz Te is!

Az Orbit immár harmadszor támogatja az SOS Gyermekfalvakat – Csatlakozz Te is!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

M

Minden gyermek megérdemli, hogy mosolyoghasson! Ezért döntött úgy az Orbit, hogy idén újra támogatja az SOS Gyermekfalvakat, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is. A harmadik éve futó kampányhoz idén Dombóvári István, azaz Dombi, a magyar stand-up comedy műfajának egyik jelentős alakja is csatlakozik. Augusztus 23-tól október 7-ig az Orbit minden termékének eladásából befolyó összeg 1%-át az SOS Gyermekfalvaknak adományozza. Csaljunk mosolyt minél több gyermek arcára! Csatlakozz és segíts te is!

Ez évben az Orbit Gyermekmosoly kampánya sorban már a harmadik. Az SOS Gyermekfalvakkal együttműködésben ismét felhívják a figyelmet a megfelelő szájhigiéniára, emellett pedig támogatják a gyerekeket az egészséges önbizalom fejlesztésében. Idén azonban nagy újdonsággal rukkolnak elő, különösen ezen a téren: Dombóvári István, azaz Dombi, stand-up humorista és műsorvezető is csatlakozott a kezdeményezéshez, valamint gyerekek bevonásával egy kampányfilmet is készített. A film felhívja a figyelmet a mosolygás és a nevetés fontosságára, és ezek elengedhetetlen szerepére egy jobb és egészségesebb élethez. A filmben egy „Próbálj nem nevetni!” kihívás keretein belül azzal is megpróbálkoznak, hogy bemutassák, milyen lehet egy mosoly nélküli világ, ám gyorsan kiderült, hogy ez szinte lehetetlen. Te végig tudod nézni a videót nevetés nélkül? Próbáld ki itt.

“Nagyon élveztem a forgatást a gyerkőcökkel, és nagyon boldog vagyok, hogy részese lehetek egy olyan kezdeményezésnek, amely olyan gyermekeket támogat, akiknek eddigi életük során sajnos nem túl sok alkalmuk volt mosolyogni. A Gyermekmosoly kampány nem csak az összegyűjtött adomány miatt fontos, hanem azért is, mert felhívja a figyelmet a mosoly és a nevetés fontosságára, nemcsak a gyerekek, de a szülők életében is” – mondta Dombi a kampányban való részvételéről

Kép

„Az elmúlt évek Gyermekmosoly kampányainak köszönhetően az Orbit már több, mint 27 millió forintot adományozott az SOS Gyermekfalvaknak, amit az SOS házak karbantartására fordítottunk. A gyerekek a kampányhoz kapcsolódó programokat is nagyon élvezik, úgy mint a fogászati workshopok, a versenyek vagy épp a hírességek fellépései. Nagy izgalommal várjuk az idei évi együttműködést. Nemcsak a meglepetések száma növekszik évről-évre, de a gyermekek arcán felbukkanó mosoly is” – nyilatkozta Gosztonyi Gábor, az SOS Gyermekfalvak ügyvezető igazgatója.

Kép

A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Magyarország is csatlakozik a kampányhoz. A náluk vásárolt Obit termékek további 1-1%-kal növelik az SOS-nek gyűjtött adomány értékét.

Az adomány teljes összegét idén is az SOS Gyermekfalvak házainak karbantartására fordítják majd. Ezen kívül az Orbit fogápolási csomagokat, szájhigiéniai szűrést és edukációs programokat is biztosít a gyermekek számára.

Kép

Légy részese te is a Gyermekmosoly kampánynak és segíts az Orbitnak az SOS Gyermekfalvak támogatásában, illetve abban, hogy minél több gyerek arcára varázsolhassanak egészséges és önbizalommal teli mosolyt! Minden egyes Orbit rágógumi hozzájárul a megfelelő szájhigiéniához minden korban, segít fogaink egészségének és szépségének megőrzésében, emellett segít abban is, hogy a gyerekek többet mosolyogjanak, különösen a Gyermekmosoly kampány során, augusztus 23. és október 7. között. Oszd meg büszkén másokkal is, hogy Te is segítettél: használd a #gyermekmosoly hashtaget és ösztönözz másokat!

Tudj meg többet a gyermekmosoly.orbit.hu oldalon!

Az Orbit a cukormentes rágógumik vezető márkája, mely nemcsak a rágógumi fogászati előnyeire fókuszál, de a szép és egészséges mosolyra is, ami segít az önbizalom növelésében és abban, hogy minden helyzetben szívesen mosolyogjunk. Az Orbit célja, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres és megfelelő szájhigiénia fontosságára. Az Orbit brand összeköti ezeket a nézőpontokat és folyamatosan hangsúlyozza azt a gondolatot, hogy az önbizalommal teli mosoly a tiszta fogak és az egészséges száj természetes velejárója. Az Orbit cukormentes rágógumik segítenek ennek elérésében. A cukormentes rágógumik hasznosan támogatják az egészséges és gyönyörű mosolyt, és hozzájárulnak ahhoz, hogy minden helyzetben jobban érezzük magunkat.

Az SOS Gyermekfalvak Magyarország egyik legismertebb nonprofit szervezete, 400 gyereknek ad családot nevelőszülőknél Kőszegen, Kecskeméten és Orosházán. A gyerekek többsége elhanyagolás, bántalmazás, erőszak, a szülők szenvedélybetegsége, betegsége miatt kerül az SOS-be. Fejlesztőprogramok, táborok és kulturális programok révén is esélyt kapnak az SOS-től, hogy bepótolhassák az életükből addig kimaradt dolgokat. A szervezetet és programjukat Te is támogathatod az alábbi linken: https://www.sos.hu/adomany

Tovább olvasok
Jéghideg pokoljárás – öt film, ami skandináv krimiből készült

A kétezres évektől töretlen diadalútját járó skandináv krimik nemcsak izgalmas bűntényeket mutatnak be, de mélyre ásnak az emberi pszichében és az északi társadalmak kollektív tudattalanjában is. Nem csoda, hogy sorra tünedeznek fel a moziadaptációk...

Meghan hercegnét duci hölgynek nevezték, a reakciója viszont nagyon találó volt

Tegnap Meghan hercegné egy jótékonysági szervezetnél járt, ahol egy idős néni megjegyzést tett a hercegné külsejére. De ő a legjobban reagálta ezt le!

Kövess minket

60%-os kedvezmény!!! Fizess elő fél évere (5 lapszám) és fél évig az InStyle-t is megkapod!

Csak 3180 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem