A Cartoon Network új rajzfilmsorozata, az Alma & Hagyma 2018. szeptember 10-től látható Magyarországon

A Cartoon Network új rajzfilmsorozata, az Alma & Hagyma 2018. szeptember 10-től látható Magyarországon

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A sorozat hazánkban sajtóvetítéssel és városi kertészkedéssel debütál

Alma és a Hagyma két jó barát, a Cartoon Network Alma & Hagyma című rajzfilmsorozatának két névadó figurája. A limitált számú epizódból álló sorozatot Magyarországon 2018. szeptember 10-től látható, hétköznaponként 17.40-től. A vadonatúj szórakoztató sorozat, amely a Cartoon Network Művészeti Programjának keretében készült, a vidéki otthonukból a nagyvárosba költözött barátok kalandjait mutatja be. Alma ellenállhatatlan lelkesedése, Hagyma különös képzelőereje vidám kalamajkákba keveri a barátokat, szemüvegükön keresztül sajátos megvilágításban láthatjuk a nagyvárosi modern életet. Alma és Hagyma számára a városi élet egy új világ, a városlakók számára pedig ők jelentik az újdonságot. Ismeretlennek, zavarba ejtőnek találják a várost, de töretlen lelkesedésükkel, és antropomorf ételfigura barátaikkal, mint Hotdog, Citromcsepp, Palacsinta és sokan mások, az örökké nyüzsgő és örök optimista Alma és Hagyma számtalan kalandot él át.

Az Alma & Hagyma alkotója az egyiptomi születésű, Angliában nevelkedett George Gendi, a Cartoon Network Studios vezető művésze. Csakúgy, mint az Emmy-díjas, a kritikusok által elismert “Túl a kerítésen” vagy az “Királyok hétköznapjai” mini sorozatok, az Alma & Hagyma is hamar bekerült a Cartoon Network Művészeti Programjába. A limitált számú epizódból álló sorozat színes ételuniverzumában kalandozva ismerhetjük meg a két figurát, a komikus helyzeteket, a fülbemászó dalokat.

Az “Új élet” című sorozatindító epizódból megtudhatjuk miként találkozik össze a két főszereplő. Az ezt követő, “Tökéletes csapat” című epizódban pedig egy kóbor macska veszélyezteti kettőjük kapcsolatát, s ez Hagymát aggodalommal tölti el.

Kép

A magyarországi sajtóvetítésre augusztus 31-én került sor a közösségi magántanulók egyesülete, a Budapest School egyik intézményében, a XIII. kerületi Pozsonyi út 10-ben.

Halácsy Péter, ügyvezető igazgató, az alapítók egyike elmondta: „Olyan oktatást szeretnénk biztosítani, amelyben a gyermekeink természetes módon sajátítják el a boldog élethez szükséges gondolkodásmódot és képességeket. Hiszünk abban, hogy az iskolában is ezeknek a tulajdonságoknak a fejlesztésére kell törekednünk. Ezért határoztuk el, hogy olyan iskolarendszert hozunk létre, melyben ezek a tulajdonságok a csapatmunkával és a kihívásokat kereső gondolkodással kiegészítve központi szerepet játszanak az oktatásban és a nevelésben. A közösségi kert gondozása, ápolása és karbantartása csak egy oldala, módszere ezen elvek gyakorlatba helyezésének.”

Kép

A bemutató vetítés végén az iskola előtt elhelyezkedő kertben a sorozat témájára és mondanivalójára – a vidéki élet és a nagyváros megteremthető összhangjára - hangolódva gyerekek kis zöldségeskertet alakítottak ki, amelyben paprikát, petrezselymet, hagymát, paradicsomot és fűszernövényeket ültettek el, valamint zöldségmagokat vetettek. A kertben kézműves foglalkozás keretében elkészített kis táblák jelzik a vetemények helyét és jelenítik meg egyúttal a sorozat főszereplőit.

Kiss Ágnes, a Cartoon Network csatorna képviselője elmondta: „A sorozat egy ételfigurákból álló világon keresztül mutatja be, hogy milyen fontos a barátság, az összetartozás élménye, a másik feltétel nélküli elfogadása. A fiatalok sokat tanulhatnak abból is, hogy miként lehet az életünk új körülményeihez alkalmazkodni, befogadni azokat, miközben őszinték maradunk magunkhoz. A bemutatót megelőző kis ’városi kertészkedéssel’ a vidéki élet, az élhető, ’zöld város’ fontosságát szerettük volna hangsúlyozni, hogy a városban lakó gyerekek minél több természetközeli élményhez jussanak, hovatovább életük szerves része legyen a kertészkedés, városszépítés.”

A Cartoon Network-ről

A Turner csoport Cartoon Network csatornája mindenki számára vonzó, a fiúk érdeklődési körére összpontosító, de a lányoknak is szóló csatorna, amely izgalmas választékot kínál humorból és kalandokból egyaránt. A műsorválaszték mondanivalója a közönséghez közelálló témákkal: a humorral, a barátsággal, a képzelőerővel, a pörgős cselekményekkel és kalandokkal foglalkozik. A Cartoon Network célközönsége 6 és 12 év közötti fiúkból és lányokból áll, és a csatorna célja, hogy a szórakoztató és világszerte sikeres tartalmakkal a gyerekeket saját egyéniségük kibontakoztatására bátorítsa. A műsorválasztékban nagy sikerű animációs vígjátékok, mint a „Gumball csodálatos világa”, a „Kalandra fel”, a „Clarence”, a „Steven Universe” és az „OK K.O.! Legyünk hősök”, valamint izgalmas, akciódús kalandműsorok, mint a „Pindúr pandúrok”, a „Ben 10” és a „Tini titánok, harcra fel!” láthatóak. A világszerte fogható csatorna 1992-ben indult. A Cartoon Network tartalmai díjnyertes honlapján, valamint játékokban, video on demand szolgáltatásban, mobilplatformon és különböző licencek és termékek formájában is elérhetőek. A Cartoon Network márka tulajdonosa a Turner, amely a Time Warner vállalat tagja.

A Turner Internationalről

A Turner International a Turner alapmárkáinak (CNN, TNT, Cartoon Network, Boomerang és TCM Turner Classic Movies) nemzetközi változatait, valamint ország- és régióspecifikus hálózatokat és üzletágakat működtet Közép- és Dél-Amerikában, Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben. Előfizetéses és ingyenesen fogható televíziós csatornákat, valamint internetalapú szolgáltatásokat és médiában működő harmadik felekkel tengerentúli kereskedelmi együttműködéseket kezel. A Warner Bros. és HBO vállalatokkal is együttműködik kihasználva a WarnerMedia globális lefedettségét. A Turner 38 márka több mint 180 csatornáját működteti 35 nyelven, több mint 200 országban. A Turner International tulajdonosa a WarnerMedia vállalat.

Tovább olvasok
Te tényleg futsz? Hogyhogy nem vagy vékony?!

A futás nemcsak azoké, akiknek futóalkata van. Ezt már nagyon sokan bizonyították szerte a világban. Pocakos ultrafutók, nagyfenekű félmaratonisták, rövidlábú hosszútávfutók… ott vannak mindenhol. Oké, nem az elitben, és végképp nem a világcsúcstartók között, de a mindennapokban, a nemzetközi futóközösségben igen, és ez így van jól.

Kövess minket

5 lapszám 3475 Ft helyett 2075 Ft-ért, lapszámonként 695 Ft helyett 415 Ft-ért

Csak 2075 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem