Alacsony cukortartalmú hűsítők, amiket bátran ehetsz a kánikulában!

Alacsony cukortartalmú hűsítők, amiket bátran ehetsz a kánikulában!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

K

Közeleg az ősz, de még megjutalmaz minket az időjárás néhány forró nappal.

Olvasd el ezt is!

Amikor hűsítő finomságot szeretnél fogyasztani, biztos, hogy a fagyit vagy a jégkrémeket választod, főleg, ha épp édességre is vágysz. Ezekben azonban rengeteg a cukor és szinte alig van bennük értékelhető tápanyag. Ha szeretnéd megőrizni az alakodat, ezek maximum a csalónapok alkalmával jöhetnek szóba – és minden nap nem lehet csalónap.

A kérdés már csak az, mit kellene enned helyettük?

Összegyűjtöttük, melyek azok a fogyókúrás étrendbe is beilleszthető alapanyagok és hűsítők, amiket bátran fogyaszthatsz fagylalt helyett. Olyan természetes hűtőanyagokat tartalmaznak, melyek segítenek a felfrissülésben, ráadásul némelyikük abban is szerepet játszik, hogy hidratált maradj, szóval futás után is ideálisak a regeneráció szempontjából. Üres kalóriák és a rengeteg hozzáadott cukor helyett inkább válaszd a következő, tápanyagokban gazdag ételeket!

Nézd meg a galériánkat> 9 kép
Alacsony cukortartalmú hűsítők, amiket bátran ehetsz!
Tovább olvasok
Akivel nem jó a szex, azzal nem lesz jó az élet

Neked elmondta valaki ezt? És te? Továbbadod, amit tudsz?

Így hozd össze a világ legrövidebb tavaszi nagytakarítását

Ha okosan tervezel, és leosztod, hogy melyik nap mi az, amit elvégzel, akkor mindössze 6 nap alatt, napi egy óra takarítással megúszod az egész procedúrát.

Kövess minket

Most kevesebb, mint két Éva magazin áráért hármat kapsz, köztük elsőként a Joy-kuponosat!

Csak 1185 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem