10 tízórai vagy uzsonnaötlet, ami simán belefér bármelyik diétába

10 tízórai vagy uzsonnaötlet, ami simán belefér bármelyik diétába

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

V

Van köztük bőven nassolnivaló is...

Bármilyen diétát is választasz, egy talán biztos: napi 3 étkezésnél több javasolt. Én a napi 5-6 alkalomra esküszöm hosszú évek tapasztalásai után, és nem mindig a fogyás volt az eddigi diétáimmal a célom, hanem méginkább a tartós életmódváltás. Szerintem ebbe bele kell férjenek az élvezetek is: vagyis az édességek, desszertek és néha némi alkohol, én hiszem, hogy mindent lehet, csak mértékkel. Amikor életemben először diétáztam komolyabban, akkor szoktam rá a tízórai és az uzsonna beiktatására, hogy mindig jóllakottnak érezzem magam. Ez a mai napig működik nálam, és nagy szerepe van a megfelelő anyagcserében is. A következőkben azokat a kis adagnyi és kevés kalóriatartalmú ételeket szedtem össze, amelyek az évek alatt nálam igazán beváltak.

Olvasd el ezt is!
Nézd meg a galériánkat> 10 kép
Tovább olvasok
Hogyan változtatja meg a botox az agyműködést? Igen, az agyműködést!

A homlokba és az arcba adott botoxinjekciók átrendezik az agyban a kézhez tartozó érzékelést is.

Ezeket az ételeket soha ne fagyaszd le

Nem lehet bármit büntetlenül bevágni a mélyhűtőbe, van amiből csak gusztustalan kásás massza marad, ha újramelegíted. Mutatjuk, mely ételekről van szó.

Kövess minket

A negyed éves Éva előfizetésed mellé most fél évig az APA magazin 3 lapszámát is megkapod

Csak 2970 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem