SZAKÍTS A STRESSZEL!

SZAKÍTS A STRESSZEL!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!

A

A Tranquini® a munkahelyi stressz elleni harcra igyekszik felhívni a figyelmet

Korunk modern, digitális világában rengeteg stressz ér minket nap mint nap. A használati eszközöknek, okostelefonoknak köszönhetően azok felhasználója is folyamatosan bekapcsolt állapotban „működik”, melynek nagy részében saját magunkat próbáljuk utolérni. A fontos emailek, végeláthatatlan megbeszélések és fenyegetően közeledő határidők komoly stresszforrást jelenthetnek, megakadályozva minket abban, hogy legjobb formánkat nyújtsuk. Gyakorlatilag a nap minden percében rohanunk, aminek az az eredménye, hogy a stressz életünk részévé válik, tartós kapcsolatban élünk vele, miközben elfelejtjük azt, hogy hogyan kell kikapcsolódni.

Az Egészségügyi Világszervezet a 21. század népbetegségének nevezte a stresszt. A stressz egyik jellemző forrása az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az adott feladatok elvégzésére kiszabott szűk határidők[1]. Azzal, hogy folyamatosan elérhetőek vagyunk, számos figyelemelterelő dologgal kell szembenéznünk. Sokakkal előfordul, hogy megbeszélés közben sms-t küldenek, folyamatosan több dolgot csinálnak egyszerre, ami a figyelem és koncentráció csökkenéséhez és szellemi leterheltséghez vezet.

A tudatos stresszkezelés hónapja során a Tranquini® Positively Relaxed arra biztat mindenkit, hogy ismerje fel a stresszt és annak tüneteit, valamint, hogy próbáljon meg búcsút inteni a munkahelyi stressznek. A Tranquini® az első nemzetközi relaxációs üdítőital egy egészséges és kényelmes megoldást nyújt a relaxációra. Összetevői közt szerepel a kamilla, a levendula és a citromfű, valamint a zöld tea kivonat, amik tudományosan is bizonyított hatással bírnak a stressz és az idegesség csökkentésében, miközben nem okoznak álmosságot.

Csatlakozz a tudatos stresszkezelés hónapjához, és szakíts a munkahelyi stresszel! Mutatunk három tippet:

1. RELAX: Vegyél néhány egyenletes, mély levegőt. Összpontosíts egy dologra, hogy hatékonyabb legyél.

2. BE POSITIVE: Szabadulj meg a negatív gondolatoktól! A pozitív gondolkodás nagyban hozzájárul a szellemi jólléthez.

3. GOOD HAPPENS: Stresszes helyzetek bármikor adódhatnak. Hogy hogyan kezeljük ezeket, az már rajtunk múlik.

Az alábbi oldalakon további különleges tipp és történet található:
www.tranquini.com/hu,
https://www.facebook.com/TranquiniHungary

[1] Európai Munkavédelmi Ügynökség (EU-OSHA) által végzett uniós kutatás, 2015.

Tovább olvasok
Ezeket a szerelmes „zsebpapagájokat” te is csípni fogod - elhozzák a tavaszt

Rupa Sutton fotóművész pasztellszínű törpepapagájainak imádnivaló pillanatait rögzíti nap, mint nap, amelyeket közzé is tesz instagramján. A bájos képek láttán pedig csak ámulunk és bámulunk, hogy milyen intelligensek, szeretettel és gondoskodással teli kis lények ezek a tollasok.

5 dolog, amit nem tudtál az omega-3 zsírsavakról

Ha egészségesen szeretnénk élni és meg akarjuk előzni a kardiovaszkuláris megbetegedéseket, fontos, hogy fogyasszuk. Ez mindenkiben rögzült az elmúlt években, de mit lehet még tudni az omega-3 zsírsavakról?

Kövess minket

Most kevesebb, mint két Éva magazin áráért hármat kapsz, köztük elsőként a Joy-kuponosat!

Csak 1185 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem