Ismét az Audi a legjobb autómárka

Borítókép: Ismét az Audi a legjobb autómárka

Yonkers/Budapest, 2017. március 7. – A világ legismertebb és legbefolyásosabb fogyasztóvédelmi magazinjában, az amerikai Consumer Reports 2017-es felmérésében ismét - sorozatban másodszor - az Audi bizonyult a legjobb autómárkának.

A gyártóktól független Consumer Reports havi magazin minden évben közzétett kedveltségi listája a legfontosabb támpontja az amerikai autóvásárlóknak. A különböző kategóriák összesítésében az Audi márka a Porsche és a BMW előtt szerezte meg az első helyet, konkurensei közül a Mercedes-Benz csak a 20.

A felmérés során az ügyfelek az elégedettségükről adnak számot (több mint 300 ezer vélemény birtokában van a magazin), de az autók közúti teszten és speciális tesztpályán is megmérettetnek, a végső döntésben pedig a biztonságuk és a megbízhatóságuk is közrejátszik. Az elérhető 100 pontból az Audi a közúti teszten 86 pontot, összesítésben 81 pontot ért el.

A Consumer Reports internetes kiadása megnevezte a Top 10 legjobb vételt 2017-ben, a luxus szabadidő-autók rangsorában az Audi Q7 végzett az élen. A hétszemélyes Q7 100-ból 96 pontot kapott a teszten.

A Consumer Reports nemcsak rangsorolja a legjobb autógyártókat, hanem ajánlást is megfogalmaz arra vonatkozóan, hogy az adott márka modelljeinek hány százalékát ajánlja a vásárlóknak. Az Audi ebben a tekintetben 86 százalékot ért el és a márkák élmezőnyébe tartozik.

Az Audi 2016-ban újabb rekordévet könyvelhetett el az Amerikai Egyesült Államokban, harmadik legnagyobb piacán. A felmérés eredménye mellett ez is azt mutatja, hogy a négykarikás márka teljesíti a vásárlók elvárásait és igényeit, amit a sportos, hatékony és hálózatba kapcsolt autókkal szemben támasztanak.