Kivel vacsoráznának együtt legszívesebben a gyerekek? Te mit gondolsz?

Borítókép: Kivel vacsoráznának együtt legszívesebben a gyerekek? Te mit gondolsz?
Egy reklámfilmből kiderül, mit válaszolnak erre a kérdésre a gyerekek. Egész mást, mint a felnőttek. Bárkit választhattak, még a Pókembert vagy Kolumbusz Kristófot is. Ők azonban...

„Kivel vacsoráznál együtt a legszívesebben?” – ezt a kérdést tették fel egy csomó felnőttnek és gyereknek a Masterfoods egy Ausztráliában forgatott reklámjában. Bárkit választhattak, olyanokat is, akik már nem élnek vagy fiktív személyek.

[cikk=34841]

Ha tippelnünk kellene, hogy ki mit válaszol egy ilyen kérdésre, nos: a legtöbb felnőtt Marilyn Monroe-t vagy Ryan Reynoldsot vagy Albert Einsteint választja, a gyerekek meg nyilván Supermant vagy Pókembert vagy Violettát, nem?

Az eredmény nem egészen így alakult. A felnőtt megkérdezettek válaszaiban olyan nevek röpködtek, mint Kylie Minogue, Kim Kardashian, Nelson Mandela és igen, Marilyn Monroe is. És amikor a gyerekekre került a sor... nézzétek meg a videót!

Szóval a gyerekek mind azt válaszolják a reklámfilmben, hogy ők a szüleikkel szeretnének együtt vacsorázni. Vagy a tágabb családjukkal. Az egyik kisfiú meg is kérdezi, hogy „mindenképp celebet kell választani? Családtagot nem lehet?”. A szülők meg persze olvadoznak jobbra-balra, némelyikük a könnyeit törölgeti. „Most tanultunk valamit, nem igaz?” – jegyzi az egyik apuka.

A Masterfoods reklámfilmje nem statisztákkal készült, hanem körbejárták Ausztráliát az utcán, helyi közösségekben kértek fel családokat a részvételre. Az üzenet sem marad rejtve: a #MakeDinnertimeMatter hashtag arra buzdít, hogy a család minél többet vacsorázzon együtt. A reklámmal együtt egy kutatás eredményeit is közzétették, amelyből kiderül, hogy az együtt töltött vacsora során sokkal fontosabb, hogy milyen hangulatban van a család (például hogy ne legyen veszekedés közben), mint hogy milyen az étel vagy milyen szépen van megterítve.

[cikk=36818]

„Akkor tudod, hogy valamit jól csinálsz, ha a saját hirdetésed megváltoztatja a viselkedésedet – idézi Paul Nagy rendezőt acampaignbrief.com. – Amióta a MasterFoods kampányán dolgozom, a feleségem és a három gyönyörű lányom sokkal többet vacsorázunk együtt. Ha belegondolunk, nyilvánvaló, hogy ez a mindennapos együtt töltött idő jóval szórakoztatóbb, inspirálóbb, mint a millió dolog bármelyike, amely az útjában áll.”

via mashable.com