Csöpögős, de szuper reklámfilm az emberi kapcsolatokról (vagy miről)

Borítókép: Csöpögős, de szuper reklámfilm az emberi kapcsolatokról (vagy miről)
Az idei ünnepi szezonban is kitesznek magukért a reklámkészítők.

Az adventi idény arra való, hogy újra és újra meghatódjunk még akkor is – sőt, főleg akkor! –, amikor reklámfilmeket nézünk. Ennek a John Lewis-hirdetésnek a főszereplője például egy Lily nevű kislány, aki egy szép tiszta estén, amikor a Holdat fürkészi a távcsövével, látja, hogy egy idős bácsi lakik ott.

Úgy dönt, hogy felveszi vele a kapcsolatot. Hogyan? Nézd meg a videót:

AJohn Lewis egy brit áruházlánc, amely már hagyományosan minden évben „emlékezetes karácsonyi reklámfilmeket” tesz közzé. Lily történetét 10 millióan nézték meg alig néhány nap alatt a Youtube-on. A kisfilm 1 millió fontba (ami kb. 441,5 millió forint) került.