A világ legkeményebb melója

Borítókép: A világ legkeményebb melója
Egy reklámügynökség jól feltalálta a spanyolviaszt, amikor meghirdette a világ legnehezebb állását.

Heti hét nap, napi 24 óra munka, amelyet nagyrészt állva vagy hajolva kell végezni; hétvégén és ünnepnapokon kell csak igazán belehúzni és nincsenek szabadnapok, és mindezt ingyen, fizetés nélkül – magyarázza az öltönyös fiatalember a videóchaten az állásinterjúra jelentkezőknek.

Az „operációs igazgató" néven meghirdetett pozíció természetesen nem igazi; valójában az anya munkaköri leírásával szembesültek a mit sem sejtő jelentkezők. Az egész frappáns ötlet nem más, mintMullenbostoni reklámügynökség kampánya van szó, amely a cardstore.com nevű online képeslapküldő szolgáltatást hivatott reklámozni.

Frappánsnak neveztük, de igazából a bal vállunkon ücsörgő ördögfióka azt súgja a fülünkbe: csak az nem tudja, hogy az anyaság a legnehezebb munka a világon, aki még nem csinálta.

Akárhogy is, örülünk, hogy valaki ilyen hatásosan irányítja rá a figyelmet erre a több milliárd „munkavállalóra". Hűha, ezt most miért írtuk idézőjelben?