Ismét útjára indul a „Köszi Anyu!” kampány

Borítókép: Ismét útjára indul a „Köszi Anyu!” kampány
Az ötkarikás játékok nemzetközi támogatója szeretne köszönetet mondani az édesanyáknak kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért, mellyel a világ legjobb sportolóit felnevelték.

A Procter&Gamble 100 nappal a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok előtt ismét útjára indítja „Köszi Anyu!” kampányát. Az ötkarikás játékok nemzetközi támogatója szeretne köszönetet mondani az édesanyáknak kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért, mellyel a világ legjobb sportolóit felnevelték. A P&G, mely többek között olyan ismert márkák gyártója, mint a Pampers, a Gillette, az Ariel és a Lenor, ezért másodszor is útjára indítja 175 éves fennállásának legnagyobb kampányát, a ’Köszi Anyu!’ programot.

A P&G őszintén hisz abban, hogy minden édesanya, legyen szó aranyérmes olimpikonok vagy eleven gyermekek szülőjéről, megérdemli a támogatást és az elismerést mindennapi fáradozásaiért.
„Márkáink, - mint például a Pampers, Lenor vagy Ariel - mind azt a célt szolgálják, hogy megkönnyítsék az anyák és a családok mindennapi életét.”- mondta Marc Pritchard, a P&G nemzetközi márkaépítésért felelős vezetője. „Amikor egy elhivatott sportolóra tekintünk, azt a sikerekhez vezető, hosszú utat is látjuk, amelyen édesanyja kísérte őt végig, ezért is tartjuk fontosnak, hogy a sportolók mellett édesanyjuk előtt tisztelegjünk.”

A kampány részeként a P&G olyan olimpikonokkal dolgozik együtt, akik úgy döntöttek, megosztják lenyűgöző édesanyjuk történetét az egész világgal. A Köszi Anyu! programot olyan kivételes sportolók erősítik, mint az Olay nagyköveteként induló amerikai Lindsey Vonn, a Gillette kampányarcaként versenyző német Felix Neurether és holland Sven Kramer, valamint a Pantene arcaként ringbe szálló orosz Elena Ilinykh. Nem utolsó sorban, Szabó Milán Gábor magyar sífutó olimpikon is csatlakozott a P&G olimpikonokhoz és a Köszi Anyu! kampányhoz.


Szabó Milán Gábor így fogalmazott: „Nagyon izgatott vagyok, hogy a világ kiemelkedő sportolóival együtt én is tagja lehetek a P&G ’Köszi Anyu!’ programjának, és egyike lehetek azoknak, akiket a P&G és a világ legjobb márkái támogatnak.”


A P&G a 2014-es Szocsi Téli Olimpiához kapcsolódó Köszi Anyu! kampány részeként folytatja a „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” című videó sorozatot, amely az édesanyák szemszögéből mutatja be mintegy 28 világklasszis életútját, történetét. A filmekben végigkísérhetjük, hogyan segítik az édesanyák gyermekeiket az első lépéstől kezdve az első kudarcokon át, és megismerhetjük azt a feltétel nélküli szeretetet és törődést, amit csak egy anya adhat a gyermekének.


„Nagyon izgalmas a saját életem pillanatait és tapasztalatait felismerni más anyukák történeteiben.” – mondta Szabóné Prisztás Marianna, Milán édesanyja. „Ez mutatja meg igazán, hogy bármennyire is nehéz néha egy anya feladata, nincs annál nagyobb elismerés a világon, mint amikor látjuk gyermekünket fejlődni, felnőni, és látni, amikor eléri céljait.” A „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” sorozat videói a P&G YouTube oldalán tekinthetőek meg.