Prémium szolgáltatás a Raiffeisentől (x)

Borítókép: Prémium szolgáltatás a Raiffeisentől (x)
A jómódú társadalmat is megcélozza a Raiffeisen Bank új Prémium szolgáltatása.

A banki ügyfélkiszolgálásban a sztenderdizált termékekkel megcélzott hagyományos lakossági ügyfelek, valamint az egyedi vagyonkezelést igénylő privát banki ügyfelek közötti átmenetet képző prémium szegmens a nyugati országokban nagy múlttal rendelkezik. A Raiffeisen Bank elemzése szerint gazdasági válság közepette körvonalazódó karakterű hazai ügyfélkör száma mintegy 250-300 ezer főre tehető, de közülük eddig csak 50 ezren kaptak prémium banki szolgáltatást, a többiek egyszerű lakossági ügyfélnek számítanak a pénzintézeteknél. Ennek is köszönhető,
hogy a Raiffeisen útjára indította Prémium szolgáltatását. A szolgáltatás keretében minden ügyfél személyes ügyfélkiszolgálást kap: elkülönített tárgyalóban saját tanácsadójuk foglalkozik velük pénzügyi igényeik részletes felmérése után. A kliensek a számlavezetés során a fontosabb szolgáltatásokat ingyen vehetik igénybe: így például nem kell fizetniük a készpénzfelvételért vagy a bankkártyáért, ugyanakkor gyorsított hitelelbírálásra is számíthatnak. A tanácsadóval közösen személyre szóló befektetési csomagot állíthatnak össze, mintegy százféle befektetési alap közül
válogathatnak, és a hagyományos lakossági ügyfelekkel szemben értékpapírok kezelésére is alkalmas tartós befektetési számlát is igényelhetnek. Ahhoz, hogy valaki prémium ügyfél lehessen a Raiffeisen Banknál a következő feltételek közül legalább egynek meg kell felelnie: nettó 280 ezer forintos havi jövedelemmel kell bírnia, minimum 8 millió forint likvid megtakarítással, vagy minimum 15 millió forint hitellel kell rendelkeznie.